• Smulan

Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?

Hej på er alla!
    Vi har bestämt oss för att smyga iväg på minsta möjliga bröllop med bara några vittnen och resturang besök efter. Vi ska ta kläder som vi redan äger och lägga till några små detaljer som håruppsättning och make up och typ en lite lite blomma. Ringar så klart! Jag vill veta hur ni gjorde eller ska göra?
    Ny fiken vi har bokat bröllop lördagen den 14 Juli i år ska blir såååååå kul!

TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-13 10:01
    Nu är vi gifta och vi har haft en fest i efterhand som blev den mest perfekta festen i världen! Jag vill fortfarande veta hur ni ska göra eller hur ni gjorde för det är så kul att höra andras ideér och tankar! Skriv på bara!

• Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
  • Principisessan
    jakother skrev 2012-08-16 09:54:54 följande:
    Det lustiga är att det var en helt ny ring... Alltså jag är helt frälst i denna ring, jag vill inte ha någon annan men när nu två st är trasiga dock inte så att dom inte går att använda men en ring för drygt fyra tusen ska daning va perfekt!!! Kolla dom inte ens ringen när dom skickar den?
    För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
    kan du inte få rabatt då, att de ger tillbaka en viss summa, det det kostar dig att laga ringen annanstans? 
  • Smulan
    MariaMagdalena skrev 2012-08-16 09:42:44 följande:
    29/8 verkar den ligga kvar tills
    Oh tack måste skynda på min man lite he he=).

Jag har suttit och hållt upp min ring jämte den från din bild ha ha ha (löjligt och knasigt jag vet men ändå). Och jag tycker den ser ut att passa super fint ihop med den!
    jakother skrev 2012-08-16 09:54:54 följande:
    Det lustiga är att det var en helt ny ring... Alltså jag är helt frälst i denna ring, jag vill inte ha någon annan men när nu två st är trasiga dock inte så att dom inte går att använda men en ring för drygt fyra tusen ska daning va perfekt!!! Kolla dom inte ens ringen när dom skickar den?
    Nej fy...skitdåligt gjort. Förmodligen tittar de inte ens. Är man rädd om sina kunder tittar man ju på varan innan man skickar iväg den FRÅN FÖRSTA BÖRJAN!
    majjja skrev 2012-08-16 12:26:18 följande:
    kan du inte få rabatt då, att de ger tillbaka en viss summa, det det kostar dig att laga ringen annanstans? 
    Ja det kan man verkligen tycka att hon ska få....fy så dåligt!
  • Principisessan

åh jag dör! jag hittade precis en bild på en kofta som jag verkligen verkligen vill ha. Grejen är bara att jag inte hittar den någonstans :( nu har jag mejlat till bloggen som hade fotona, de jag tror haft den tidigare för att kolla vart den är ifrån och om den går att köpa fortfarande (fast säkert slutsåld) och till Landybridal om de gör koftor och kan göra en kopia i så fall.

Jag bara älskar den. Denna med klänningen med tyll på kjolen utan att göra om överdelen som jag pratade om tidigare... jepp... det är det jag vill ha. 

• Smulan
    majjja skrev 2012-08-16 19:43:05 följande:
    åh jag dör! jag hittade precis en bild på en kofta som jag verkligen verkligen vill ha. Grejen är bara att jag inte hittar den någonstans :( nu har jag mejlat till bloggen som hade fotona, de jag tror haft den tidigare för att kolla vart den är ifrån och om den går att köpa fortfarande (fast säkert slutsåld) och till Landybridal om de gör koftor och kan göra en kopia i så fall.

Jag bara älskar den. Denna med klänningen med tyll på kjolen utan att göra om överdelen som jag pratade om tidigare... jepp... det är det jag vill ha. 

JAAAA så jäkla söt ! Hoppas hoppas att du får tag på en=) vore ju bara för fint!
  • Principisessan
    Smulan skrev 2012-08-16 21:19:49 följande:
    JAAAA så jäkla söt ! Hoppas hoppas att du får tag på en=) vore ju bara för fint!
    ellerhur :) får leta upp nåt liknande om just denna inte finns kvar. början på april är ju trots allt rätt kall ibland, så det blir nog perfekt med något som faktiskt värmer lite istället för spets

• MariaMagdalena
    majjja skrev 2012-08-16 19:43:05 följande:

Hur söt som helst ju! Håller tummarna att du hittar den
  • jakother

Nu har jag skickat mail till dom på smyckenet och hoppas på ett svar som jag kommer tycka om! Skrev också att vi faktiskt gifter oss den 25/8 och att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta.. jag vill ju ha denna ringen men att det bara var dom som sålde den... =P

• Smulan
    majjja skrev 2012-08-16 21:25:02 följande:
    ellerhur :) får leta upp nåt liknande om just denna inte finns kvar. början på april är ju trots allt rätt kall ibland, så det blir nog perfekt med något som faktiskt värmer lite istället för spets
    Ja det tror jag vore skönt. Åh vad jag hoppas att du får tag på en!
    jakother skrev 2012-08-16 22:05:55 följande:
    Nu har jag skickat mail till dom på smyckenet och hoppas på ett svar som jag kommer tycka om! Skrev också att vi faktiskt gifter oss den 25/8 och att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta.. jag vill ju ha denna ringen men att det bara var dom som sålde den... =P
    Ja nu hoppas jag verkligen att du får ersättning för detta....så här ska det ju inte vara!

Snygga ringar....helt i min stil ;) Alla här inne verkar ha samma smak som jag=D Roligt!
  • MariaMagdalena
    jakother skrev 2012-08-16 22:05:55 följande:

Bra! Och dom ska stå för fraktkostnaderna sen. Dom bad mig skicka rek och att dom skulle ersätta mig för det sen, men inte fick jag något av dom för de. Men nu andra gången jag skickade tillbaka ringen så påtalade jag det där, det kostar mig ändå 60:- för varje gång, så nu hoppas jag att ringen kommer hem så som jag vill ha den, med ett äkthetscertifikat och återbetalning för frakt.

Ser nu på postens sida att ringen kommit fram och att den ligger på utlämningsstället, jag hoppas dom inte segar med att hämta ut den nu oxå...

Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?