Självklart får väl alla välja det de har råd med och vill ha, vi tycker alla olika. Har olika smak och tänker olika kring ringen. Nu var det ju dock frågan om vad vi, personligen, tycker om sådana ringar.
Jag tycker det kan vara fint, men jag skulle aldrig själv välja en sådan ring. Jag tycker man kan lägga pengarna på andra saker och att det verkar väldigt opraktiskt med en solitär där stenen sticker ut, jag skulle fastna i allt överallt. Jag tycker dessutom att det blir lite väl mkt till vardags, men vid festligare tillfällen kan det ju vara kul att ha lite mer bling. För min egen del kunde jag inte bry mig mindre om det är äkta diamanter eller fejk. Är en ring fin, så är den, oavsett om den är i silver med cz-stenar eller i vitt guld med äkta diamanter. Nu är jag personligen mer förtjust i rött guld, så det tycker jag överlag är snyggare.
Jag är inte heller så väldigt förtjust i solitärringar, utan ska det vara med lite större sten och sådär, så tycker jag nog bäst om trestensringar. Och då gärna likt denna, med cushion cut. Inget jag själv skulle vilja, men ändock något jag tycker är fint som sagt :)

Jag har ännu inte riktigt hittat min drömring, som jag gärna vill ha i rött guld och med några små stenar. I kombination med en slät rödguldsring. Tror jag. Jag är ganska förtjust i Ölandsringarna :)