• Pagnie

Vilka färgteman har ni?

Hej.

Jag hade från början färgtema blå och silver men nu på senare dagar har även rosa kommit in eftersom jag gärna vill att mina brudtärnor har blå klänningar och håller en bukett pioner.
    Men jag måste säga att det är ju sjukt svårt att få allt att gå ihop. Vad har man i vilken färg liksom.
    Så hur går det för er? Vad har ni för färgtema?

• Svar på tråden Vilka färgteman har ni?
  • Pelle och Maya

Vi har Ljusturkos/Aqua, Vitt och Beige som temafärger. Silver och Bling kommer att finnas med.

Funderar på var man kan hitta en vacker (gärna kort festlig) "After Ceremony Dress" i Vitt eller Silver, möjligen Ljusturkos...? Och gärna matchande skor? Försöker hålla kostnaderna nere men allt är av intresse.

• FrökenMäkelä

Oragne, brunt och vinrött. Gifter oss hösten -13

• lillsmilla

Våra färger:

Kommer blanda in mycket natur, juteväv, kottar och trä i dekorationerna och kombinera det med lila. Jag ska ha en champagnefärgad klänning med lila pälswrap och lila skor, tärnan en lila klänning. Brudgummen kommer förmodligen ha svart kostym men med lila detaljer som slips/näsduk eller liknande, eventuellt champagnefärgad väst. Jag har gjort en broschbukett och tillhörande knapphålsblomma i lila, natur och antikguld.

• happinessss

Vitt - champagne- grönt!

• Alyllyra

Vi funderar fortfarande. Eller, min m2b är färgblind så det blir mest jag som funderar Men det blir koppartoner (som associerar till min hemstad Falun) tillsammans med antingen lila (lavendel och plommon) eller blå (dalablå naturligtvis). Vi får se...

• zoooda

peach, rosa, orange och linnefärgat :)
    men de här med färger är svårt.. va ja tycker är peach är inte ngn annans uppfattning av färgen..  men vi blandar rätt friskt så det blir väl nå slags citrus-tema när vi e klara ;)

• msE

tips ni som ska ha orange.. halloween e snart här me massa dekorationer i just den färgen Solig

Svar på tråden Vilka färgteman har ni?