• Pagnie

Vilka färgteman har ni?

Hej.

Jag hade från början färgtema blå och silver men nu på senare dagar har även rosa kommit in eftersom jag gärna vill att mina brudtärnor har blå klänningar och håller en bukett pioner.
    Men jag måste säga att det är ju sjukt svårt att få allt att gå ihop. Vad har man i vilken färg liksom.
    Så hur går det för er? Vad har ni för färgtema?

• Svar på tråden Vilka färgteman har ni?
  • Fangoria

Vi har vitt, silver och blått. Blå är min favoritfärg och jag har alltid velat ha blå rosor i buketten, och så blir det! =)

En vecka kvar idag, iiiiii!

• Sjörå

Vi kommer att ha vitt/ivory och rött. Kanske även lite grönt i blomarragemangen och i brudbuketten. Vi gifter oss i mitten av augusti nästa år men valde ändå att ha rött eftersom det är en favoritfärg. Sommarfärgerna är inte riktigt vi.

• Smulan

vi har rosa, vitt, svart och grönt=)

• EmmaoFemi

Höstens färger!
     rött, orange, grönt

• Lyckligajag

Vi har valt orange vilket har visat sej inte alls var det lättaste att hitta saker i,typ ljus och dekorationstenar i glas. Bara 5 dagar kvar till mitt bröllop och har knappt hittat hälften men det blir nog bra

• Tok kär Annki

Våra färger är ivory, plommon, ljusgrå och diamanter. (Även inslag av lite vitt oxå.) Tårtan kommer att vara mörkröd med vita roser och ätbara diamanter. Jag har full koll och ska på en shopping runda den här veckan för att köpa in det sista. För om 12 dagar står vi kyrkan ;0)

Tok kär Annki
  • majemma

Vi har mörkbrunt, guld och creme. Buketten kommer att gå i hösttoner, brunt, orange och gult. Vi gifter oss i september så jag hoppas att lite av färgtemat även kommer att finnas ute i naturen.

• Tooie

Vi ska gifta oss den 1 juni 2013 och vi ska ha vitt,svart och ljusrosa även mycket spets kommer finnas med.
    Ganska klassiskt och vanligt men jag tycker det är så underbart fint!! :)

Svar på tråden Vilka färgteman har ni?