• Pagnie

Vilka färgteman har ni?

Hej.

Jag hade från början färgtema blå och silver men nu på senare dagar har även rosa kommit in eftersom jag gärna vill att mina brudtärnor har blå klänningar och håller en bukett pioner.
    Men jag måste säga att det är ju sjukt svårt att få allt att gå ihop. Vad har man i vilken färg liksom.
    Så hur går det för er? Vad har ni för färgtema?

• Svar på tråden Vilka färgteman har ni?
  • Gwennie

Vi gifte oss för nästan exakt ett år sedan och alla våra trycksaker, blommor och övrigt utgick från nedanstående bild med hjärtat så färgtemat blev därefter.

• tinaalpfält

Vi gifter oss 6 oktober och kommer ha lila och grönt. Med lila menar jag lite mörkare plommonnyanser och inte våriga lavendeltoner. Skrattande 

• Pekkiisch4

Vi kommer ha mörkröd, sotgrått, vitt och silver :)

• suewy

Olivgrönt & Silver. Älskar båda färgerna, mitt korsettband i brudklänningen kommer vara olivgrön och mannen kommer ha en detaljrik jättesnygg vit-silverväst med fina inslag i.. 305 dagar kvar!

• Marjasinus

Vi har vitt och lila. Vitt känns naturligt och lila är vår favoritfärg.

• FruStendahl

vi har vitt, rosa, guld =)

• Fröken Finemang

vi har nu bytt till vitt rosa och svart med inslag av turkos.

save the date korten kommer vara turkosa och visa detaljer på näbbarnas klänningar kan också bli turkosa..
    medan tärnorna kommer ha svarta  klännnigar med rosa alt turkosa band, i överigt blir det nog vitt och rosa.. :D

• Madreh73
    Lyckligajag skrev 2012-07-23 10:50:31 följande:
    Vi har valt orange vilket har visat sej inte alls var det lättaste att hitta saker i,typ ljus och dekorationstenar i glas. Bara 5 dagar kvar till mitt bröllop och har knappt hittat hälften men det blir nog bra
    Hoppas du har hittat det du sökte för jag är nyfiken har nämligen svårt att bestämma mig om jag vi ska ha
    vitt / fuschia / orange eller
     vitt / fuschia / turkos

Det lutar åt orange, vitt och fuschia är redan klara då min klänning är just dom färgerna. Blir dock lite förvirrad för jag hade nog sagt vinrött istället för det är en mörk färg. Vi gifter oss i mitten av sep i år.

Min klänning

• Aleksandra

Vi ska ha turkos/vitt. Jag ville ha äppelgrönt /svart men min sambo tyckte att svart var för dystert för bröllop :( men men turkos/vitt är snyggt och man hittar väldigt mycket fint i turkos vilket jag absolut inte kunde tro :) Vi gifter oss i juli/aug 2013. Datum har vi inte bestämt ännu.

• Ponduss

Vi ska ha höstfärger i ett lantligt tema, tillsammans med det blir det ivory och tärnorna ska ha burgundy/vinröda klänningar. Samma färg ska även M2B ha på sin kravatt och marskalkerna på sina slipsar.

Svar på tråden Vilka färgteman har ni?