• MeaJ

BILD-tråd, visa er brudfrisyr

Som rubriken lyder...

• Svar på tråden BILD-tråd, visa er brudfrisyr
  • Carolinekahlstrom

Ingen som hade halvt uppsatt och halvt nersläppt? :) Är sugen på att ha en vattenfallsfläta med lite lösa lockar. Vill inte ha det FÖR brudligt liksom. Mer avslappnat och busigt, lite bohemiskt. Någon som har haft så? :)

• Annamolly

Nej men jag hade upp pa ena sidan och ner pa den andra. Har postat i den har traden om du kollar bakat. 

2013.06.22 Samos, Grekland
  • CoG

Är man korthårig och inte har något att sätta upp finns inte så många inspirationsbilder på nätet.
    Men med lite vax och ett glittrande diadem så är det faktiskt möjligt att kalla det en brudfrisyr  :)

• Bianca

Nu har jag ju inte gift mig än, men jag ska sno frippan nedan tänkte jag. Hårbandet kommer dock inte att vara svart.

• Kittwn
    Bianca skrev 2014-02-04 10:57:52 följande:
    Nu har jag ju inte gift mig än, men jag ska sno frippan nedan tänkte jag. Hårbandet kommer dock inte att vara svart.

Snygg!! Finns de någon bild bakifrån? 
  • Bianca
    Kittwn skrev 2014-02-04 11:16:47 följande:
    Snygg!! Finns de någon bild bakifrån? 
    Jag önskar att det gjorde det!  :/ Men framifrån känns den inte riktigt som "alla andra". Gillar't! :)
  • Kittwn
    Bianca skrev 2014-02-04 11:34:16 följande:
    Jag önskar att det gjorde det!  :/ Men framifrån känns den inte riktigt som "alla andra". Gillar't! :)
    jag är sämst på hår så har lite svårt att se framför mig hur de ser ut bak. Men gillar verkligen de man ser! sparar i inspo mappen :)
  • Bianca
    Kittwn skrev 2014-02-04 12:35:38 följande:
    jag är sämst på hår så har lite svårt att se framför mig hur de ser ut bak. Men gillar verkligen de man ser! sparar i inspo mappen :)
    Förstår dig. Hårbiten är den biten jag är mest nervös över vad gäller stylingen. Jag vill ju att det ska se välgjort och igenomtänkt ut. Är det en stor, maffig bulle på en bild, så vill jag ha det och inte en sån där liten "fjong" bara haha... Samtidigt hänger ju mycket på kvaliteten på ens eget hår om man inte fyller ut/förlänger...  Så det är svårt! 
  • jessi85
    ACap skrev 2013-12-21 15:40:48 följande:

Inbakade flätor på sidorna och "bulle" där bak. Lite vintagekänsla!
    Superfin uppsättning! Gjorde du den själv eller hos frisör? 
  • Lina Å

Många fina frisyrer med många ideer som väcks! den här sidan sparar jag

Svar på tråden BILD-tråd, visa er brudfrisyr