• MeaJ

BILD-tråd, visa er brudfrisyr

Som rubriken lyder...

• Svar på tråden BILD-tråd, visa er brudfrisyr
  • PippiL8

Hade ett destinationsbröllop så det här med frisör var ju inte helt enkelt. Har dock naturligt väldigt lockigt hår så min kompis som skulle med på bröllopet fick vara med hos min frisör som visade lite uppsättningsteknik sedan fick hon träna några gånger innan the big day. Vi använde oss av mina lockar och det blev bra tycker jag. Fick flera kommentarer av folk om håret under fotograferingen.

• amerika
    PippiL8 skrev 2013-08-22 17:22:10 följande:
    Hade ett destinationsbröllop så det här med frisör var ju inte helt enkelt. Har dock naturligt väldigt lockigt hår så min kompis som skulle med på bröllopet fick vara med hos min frisör som visade lite uppsättningsteknik sedan fick hon träna några gånger innan the big day. Vi använde oss av mina lockar och det blev bra tycker jag. Fick flera kommentarer av folk om håret under fotograferingen.
    Väldigt vackert!!
    Smart sätt att låta kompisen lära sig!!
  • PippiL8

Tack America! Ja, det kändes lite läskigt att försöka välja en frisör utomlands man aldrig träffat. Vi hade bara en hel dag på plats innan bröllopsdagen så det skulle inte finnas tid för en provuppsätning heller. Jag blev iaf väldigt nöjd :)

• Alvstina

Här är min frisyr, visste inte att jag hade så mycket olika färger i håret. 

• kj79

Min frisyr från i lördags, 31/8. :) Älskade den verkligen! Det var en släkting som gjorde den till mig. Blev supernöjd!
  • johannisen

Här är bilder på min frisyr, som var precis som jag ville ha den. Lite lösa flätor (syns inte så bra), stort och uppsatt. Bilderna ger kanske inte frisyren rättvisa, men vi tänkte nog inte på att ta "frisyrbilder" :)

Snett uppifrån.

Bakifrån/från sidan.

Rakt framifrån.

Svar på tråden BILD-tråd, visa er brudfrisyr