• MeaJ

BILD-tråd, visa er brudfrisyr

Som rubriken lyder...

• Svar på tråden BILD-tråd, visa er brudfrisyr
  • elllyn
    pulmonate skrev 2012-09-20 16:39:40 följande:
    Här kommer hela 4 bilder (en från varje håll). Jag hade inte gjort någon provuppsättning innan utan bara pratat lite vagt med frisörskan om vad jag ville ha. Jag hade med några foton. Jag blev otroligt nöjd med resultatet. Det höll jätte bra hela tiden. Till och med nästa dag efter jag sovit och allt ihopa så var den i princip perfekt! haha. De sprutade på något som de kallar "gommina" (är i Italien). Det blev inte strävt som med hårspray utan var fortfarande mjukt att röra. 
    Tärnorna fick också liknande frisyrer men inte lika arbetade som min. Inte lika vågigt hår. Alla hade samma blomma på vänster sida. 

Jättefin brudklänning!! Vad har du hittat den?
  • Doofie

Vad roligt att se allas hår! Så inspirerande!

Jag vill iaf ha helt uppsatt hår. Tänker mig något ganska strikt, elegant och klassiskt snarare än mjukt och romantiskt. Tror det kommer passa bäst till min klänning.
    Tänker mig något liknande dessa, med något hårsmycke:

• kramen
    Doofie skrev 2013-01-10 19:26:20 följande:
    Vad roligt att se allas hår! Så inspirerande!

Jag vill iaf ha helt uppsatt hår. Tänker mig något ganska strikt, elegant och klassiskt snarare än mjukt och romantiskt. Tror det kommer passa bäst till min klänning.
    Tänker mig något liknande dessa, med något hårsmycke:
    Jättefina frisyrer, du kommer bli jättefin:) Visa gärna  en bild på klänningen så är det ännu roligare att se ! Bra val :) snyggt m hårsmycke eller blomma .
  • kramen
    zoooda skrev 2012-12-11 17:26:00 följande:

en enkel låg uppsättning som jag kände mej helnöjd med :)
    verkligen URsnyggt :)
  • Fremm

Glömde skriva oxå, ovan min frisyr som jag blev urnöjd med... precis som jag tänkt mig om inte ännu bättre! :) Broschen och diademet gjorde pricken över iet oxå! :)

• Camilla01
    Fremm skrev 2013-02-16 18:34:01 följande:
    Glömde skriva oxå, ovan min frisyr som jag blev urnöjd med... precis som jag tänkt mig om inte ännu bättre! :) Broschen och diademet gjorde pricken över iet oxå! :)
    Superfint var har du hittat diademet? så snyggt.
  • karamell

Här kommer en bild på min fina brud-frisyr! Var på konsultation igår och blev jättenöjd! 
Svar på tråden BILD-tråd, visa er brudfrisyr