• MeaJ

BILD-tråd, visa er brudfrisyr

Som rubriken lyder...

• Svar på tråden BILD-tråd, visa er brudfrisyr
  • rosadröm

Vilken fin frisyr! Passade dig jättebra :)

Är ngt i den stilen som jag själv vill ha. Behöver man ha tjockt o fylligt hår för den frisyren?

Sarus skrev 2012-10-15 21:37:19 följande:

Min frisyr som jag var väldigt nöjd med

• rosadröm

Måste bara säga att ni brudar har väldigt fina håruppsättningar/brudfrisyr. Insperireras oss blivande brudar :)

• Sarus

Tack Jag har mycket hår. Långt och tjockt. Men det fixar säkert din frisör finns ju alltid lite extra fejk hår att ha i

• servetten

min friss. en länga löshår i för att få "bullen" bak på huvudet, annars mitt egna. Nu ska det klippas av, har inte klippt det på ett år.. =)
  • Anny

Här är min! 

Lite rufsigt och inte så prydligt, precis som jag

• ylvaholn

Så långt hår som jag hade på bröllopet har jag inte haft varken förr eller senare :)

Bilden tagen av vår fotograf Marcus Nyberg
  • teddy

Hej alla!
    Nu har jag varit o gjort en provuppsättning, skulle va så kul (o bra!) om ni ville säga va ni tycker om frisyren! Har ännu inte bestämt om jag ska ha slöjan eller ej, men frisyren går bra till både och... och kom ihåg att det bara är en slarvigare PROVuppsättning... 

...Dock vet jag inte om jag känner mig riktigt nöjd... va säger ni? Skulle kanske vilja ha lite mer volym eller nåt uppe på huvudet, framme vid ansiktet lixom... men jag vet inte... nåt känns inte bra samtidigt som jag tycker det ser ganska bra ut ändå...
  • rosadröm
    teddy skrev 2012-11-11 21:54:09 följande:
    Hej alla!
    Nu har jag varit o gjort en provuppsättning, skulle va så kul (o bra!) om ni ville säga va ni tycker om frisyren! Har ännu inte bestämt om jag ska ha slöjan eller ej, men frisyren går bra till både och... och kom ihåg att det bara är en slarvigare PROVuppsättning...

...Dock vet jag inte om jag känner mig riktigt nöjd... va säger ni? Skulle kanske vilja ha lite mer volym eller nåt uppe på huvudet, framme vid ansiktet lixom... men jag vet inte... nåt känns inte bra samtidigt som jag tycker det ser ganska bra ut ändå...
    Jag tycker du ska köra med slöja men kanske ha den ovanför knuten under vigseln och sen ta bort slöjan på festen eller sätta fasten under knuten som bilden. Jag tycker det sitter jättefint där bak och sidan. Om du vill ha mer volym kanske du ska göra flätan lite mer slarvig eller skippa den. Får föreställa dig brudfrisyren med hela kitet, smink och smycken så kommer det säkert se jättefint ut. Hade inte frisören några bra tips på att få dig känna dig mer nöjd med frisyren?
  • stormhelen
    Sarus skrev 2012-10-15 21:37:19 följande:

Min frisyr som jag var väldigt nöjd med

Vilken fin frisyr! Du passar jätte bra i den.  Glad Skulle kunna tänka mig att ha något liknande själv. 
Svar på tråden BILD-tråd, visa er brudfrisyr