BILD-tråd, visa er brudfrisyr
Som rubriken lyder...
Som rubriken lyder...
Vad fina ni är allihopa!
Ingen med en väldigt HÖG frisyr?
Är det möjligt att ha en uppsättning som tex Rock Brud och ha slöja på vigseln och sen ta ur den lite smidigt? Ngn som gjort det?
Bild 5 upppifrån tycker jag är hur snyggt som helst, i alla fall i den vinkeln, är den lika snygg framifrån röstar jag på den :)
Här kommer bilder på min frisyr, inte högsta uppläsningen men hoppas det går att få en bild av det ändå. Den detalj jag var absolut mest nöjd med under bröllopet, förutom att bli gift då. En sak man skulle kunnat spara in pengar på men som visade sig vara så värd det.
Här är min frisyr från i lördags! Syns inte jättebra men det är en inbakad fläta på sidan. Sen la jag till två fjädrar i mitt köpta hårsmycke.
Inte bästa bilden kanske men det var den jag hade som visade bäst!
Stramt på andra sidan och sen lite halvlockigt och busigt på denna som syns. 3 tvinnade längder längst upp och längst ner på håret är en hårsling tvinnad runt burret för att binda ihop lite. Var supernöjd och frisyren satt i hela dagen och natten!
Min frisyr blev lite mjuka rufsiga lockar som bara blev finare under dagen. Det var skönt att slippa tänka på om man förstörde frisyren :)
Vilka fina frisyrer alla har. Har en fråga bara.. Har ni löshår? Eller kan man få det "svallet" med sitt vanliga, skandinaviska hår?