Man måste väl inte ha två ringer heller?
...Eller?
Jag vill bara ha en ring men när jag säger det till folk tycker de att jag verkar lite småknäpp!
"Men va? Ska du inte ha två ringar? Varför ska du inte de?"
E de konstigt att bara ha en ring???
...Eller?
Jag vill bara ha en ring men när jag säger det till folk tycker de att jag verkar lite småknäpp!
"Men va? Ska du inte ha två ringar? Varför ska du inte de?"
E de konstigt att bara ha en ring???
Ja de finns mycket fint lite överallt... jag får bara leta på så ska vi nog hitta nåt bra! :)
Det är väl klart att man bara kan ha en ring om man vill det. Jag kommer bara ha min förlovningsring, även efter vi gift oss. Folk kommer alltid att ha åsikter om allting, så försök att strunta i dem så gott det går!
Självklart ska man göra det som man vill, det finns inga måsten.
Vi kommer att ha 2 ringar var men sambon vet inget om sin ring än men jag har beställt en till honom som morgongåva.
Tyvärr ligger hans förlovningsringen mest inne på toaletten då han ej kan använda den på sitt arbete men när helgen kommer så åker den alltid på:)
Tycker inte allt det är knasigt med bara en ring, det är ju som med allt annat: man ska ha det man själv trivs med! :)
Vi kommer att ha en ring var, fast med en upphöjning runtom så det "på sätt och vis" blir 2 iaf fast de sitter ihop! Bilden i länken visar principen:
http://www.chanti.se/P-Ringar-Former___motiv?gclid=CNn4wOet-q0CFTAumAodcF4nsA#Ring_i_8_karat_guld|21340
Mönstret i min blir genombrutet med hjärtan och i hans ring blir det stjärnor, fast inte genombrutet mönster. Svårt att förklara, tog sin stund innan guldsmeden förstod hur vi menade... *fniss*
Vi har bara en ring var för att vi vill det, inget konstigt? :)
(vi är två tjejer också, får samma frågor) Skulle inte ha två bara för att man SKA, herregud. Gör som du vill!
Jag tycker att det är vackrare med bara en bred ring men jag har så små och smala fingrar så på mig ser det bara klumpigt ut med två ringar...
Vi ska ha varsin ring som är 6 mm breda vardera...min med fem stenar i, hans helt slät...
Förra gången jag gifte mig hade jag två...nackdelen med att ha två ringar är att de dels tar mer plats på fingret och sen att det ofta skaver sönder varandras kanter...
Eftersom jag dessutom håller på en hel del med hästar och hundar så har jag av praktiska skäl bestämt mig för att ha en slät ring (med infattade stenar)....
Men jag tycker att alla får känna hur de vill ha det, det viktigaste tycker jag är att man trivs själv och att det passar den livsstil man har
www.vigselbutiken.se/stal/flemming-uziel-stal/stainless-love-r5-29-r5-29-01.html
www.vigselbutiken.se/stal/flemming-uziel-stal...