Man måste väl inte ha två ringer heller?
...Eller?
Jag vill bara ha en ring men när jag säger det till folk tycker de att jag verkar lite småknäpp!
"Men va? Ska du inte ha två ringar? Varför ska du inte de?"
E de konstigt att bara ha en ring???
...Eller?
Jag vill bara ha en ring men när jag säger det till folk tycker de att jag verkar lite småknäpp!
"Men va? Ska du inte ha två ringar? Varför ska du inte de?"
E de konstigt att bara ha en ring???
Vi har valt att ha två ringar till mig och 1 stor till honom. Mina kommer att vara exakt likadana. Mina ringar är 3 i bredd medans hans är 10 i bredd. Våra blir ju ganska dyra. Hans kostar 11 500 och båda mina kostar 8500 kr styck, men då ingår graveringen. Hans är slät medans mina innehåller 15 stenar vardera. Där av kostnaden med, men vi kommer lämna in våra för putsning och ny gravering innan bröllopet.
Vi var också inne på att bara ha 1 ring, men då hans blev så stor så tyckte vi det blir snyggast om jag hade 2 som ändå ser ut som 1 stor ring.
Man ska göra som man vill. Vill man senare i livet ha 1 till ring så kan man ju göra det som en fin förnyelse av sina löften. Huvudsaken är att man känner att det är som man själv vill ha det.
Indonordic hade väldigt fina ringar och bra priser :)
...synd bara på storlekarna... finns inte i min storlek...
Finns det några andra tips på sidor/butiker med prisvärda silverringar?!
Min släta ring är 4mm bred.
Min allians är 2mm bred.
Jag var precis och kollade min och fästemannens ringstorlekar så jag vet vad jag letar efter så att säga, hehe... jag har kollat dina länkar men inte hittat något än, men tack för tipsen! :)
Om du vill ha mycket bling, så kan du kika in på www.almostdiamonds.com/rings-c-149.html
Även guldfynd har ju en del fina silverringar