• Drömmaren

Romantisk spetsklänning

Jag behöver hjälp att hitta en fin brudklänning. Efter mycket om och men så verkar det nu som att vi faktiskt kommer att gifta oss i kyrka. Detat gör det än mer vitkigt för mig att hitta en klänning som inte skriker "brud".

Jag vill ha en vintageinspirerad-klänning, eller romantisk eller på annat sätt så att det tar ner allvaret lite. Antingen ska den vara knälång eller hellång. Jag har helt snöar in mig på spets. Men ni kanske har andra tips.

Jag är ganska kort 1.65 och kurvig (38-40) men jag har inga problem att visa upp mina kurvor :)

Vi ska ha ett riktigt höstbröllop och det viktigaste för mig är att jag är bekväm... så alla blankvita fodral går bort...

Snälla hjälp mig!

• Svar på tråden Romantisk spetsklänning
  • Lommila1
    Drömmaren skrev 2011-10-06 12:21:49 följande:
    Vad tycker ni om den här klänningen?

Men guud vad fin! Vems är denna skapelse?
  • Lommila1
    Drömmaren skrev 2011-10-06 14:59:10 följande:
    Har hittat den här 

www.choosedress.com/novia-dart-zambra-bridal-...

spanande in... gud vad jag nu, nästan, ångrar att jag har en annan kinaklänning på kommande. Om du beställder dendär, hör av dig åt mig med resultatet!
  • Drömmaren

Hur ser den ut då?

Jag kommer nog kanske beställa två... kan inte bestämma mig om jag vill ha kort eller lång.

• Brudiframtiden
    Margaux skrev 2011-10-06 12:26:22 följande:
    Jag kan verkligen rekommendera den klänningen som jag hade, bekväm, bra pris och fick många komplimanger:

Inte sugen på att sälja den?
  • Lommila1

jag har ju inte sett skaplsen men den är ingen designad med insperation av pronovias. helt i spets med båtringning och 3/4 ärm. lite A formad o hel lång kan återkomma med bilder då jag fått den, den borde komma innom 2 v.

• Bruden 01
    Drömmaren skrev 2011-10-06 12:21:49 följande:
    Vad tycker ni om den här klänningen?

Oj vad vackert !!! Vad är det för märke? Är helt kär!!!
  • Margaux
    Brudiframtiden skrev 2011-10-06 15:29:29 följande:
    Inte sugen på att sälja den?
    Vet inte... Vart bor du?
Svar på tråden Romantisk spetsklänning