• Aqwe

Visa era ringar!

Själv tycker jag dessa är fina :)

• Svar på tråden Visa era ringar!
  • Mertzi
    elinneanna skrev 2011-05-15 13:51:51 följande:

voilá!
    Jättefin!
    Var hittade du den? :)
    Jag blir snart galen av ringletande här! :P
  • Minuz

Här är mina ringar....... Har dem på lillfingret på bilden därav att det ser lite konstigt ut..... Jag bara längtar tills jag får ha dem på mig för alltid.

• danicalifornia

här är min ring!!
  • prinsessanogrodan
    LillaMy666 skrev 2011-05-14 23:14:06 följande:
    a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/21560...

Här är våra förlovningsringar, båda i titan! Hans matt och min blank. Jag letar som en tok efter en solitärring i titan (blank) att ha till när vi gifter oss men still no luck tyvärr. Mannen kommer enbart ha denna.

Min ring är köpt på zelini.se (dock i butik i Sthlm)
    Hans är från serien 3DTitanium köpt i butiken Smycka. 
    Nån av dessa kanske? www.titanringar-web-butik.com/product.html/solitar
  • KhiraLii

Kul att det har dykt upp några trestensringar som annars inte är så vanliga i sverige. Symboliken med trestensringar där stenarna står för the past, present and future är ju annars väldigt passande för bröllop.

Jag kommer själv låta tillverka en trestensring som vigselring så nära denna deisgn som möjligt:

En av sidostenarna kommer från förlovningsringen som då passande får symbolisera vår historia. Mittstenen är precis nyinskaffad och den tredje letar jag efter.

Förlovningsringens sten och blivande mittstenen

• elinneanna
    Mertzi skrev 2011-05-15 17:18:52 följande:
    Jättefin!
    Var hittade du den? :)
    Jag blir snart galen av ringletande här! :P
    Lauritz.... ett riktigt fynd som tack och lov passade perfekt!
  • 11juni2011

Dessa ringarna har min M2B köpt till mig :=) Dock har han låtit sätta in en större mittsten i den översta ringen!
    Är sååå nöjd med hans val!
  • TheD
    11juni2011 skrev 2011-05-15 20:06:23 följande:

Dessa ringarna har min M2B köpt till mig :=) Dock har han låtit sätta in en större mittsten i den översta ringen!
    Är sååå nöjd med hans val!
    Ser ut som en "Linda Princess".
  • Lucky Heart

Här är mina ringar.
    Den släta är förlovningsringen och den med stenar på vigselringen. Båda kommer från Schalins.
    Vi kommer att byta ut våra förloviningsringar efter som sambons ring var jättesliten.
    Vega (vigselringen) är min drömring så det känns hur bra som helst att det blir dom här ringarna!

Svar på tråden Visa era ringar!