• Aqwe

Visa era ringar!

Själv tycker jag dessa är fina :)

• Svar på tråden Visa era ringar!
  • tesso77

Jag gillar denna ringen med, var i stan idag och provade den...men den kändes såååå fel!  Var alldeles för kantig för min smak, synd för jag tycker den är så fin på bild Förvånad

• Hoppe

Här är mina fast jag har dem i vitt guld...

• Pendragon

Här är min underbara ring med en safir.. Safiren är dock i samma blå färg som mina smycken jag ska ha, visar bild på dom också.. Jag är så kär i den här ringen, inte som de flesta andra kanske.. Men jag vill ha en ring som bara skriker mitt namn och det gör den här Hjärta

• LillaMy666

a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/215601_10150158308205740_641405739_7389774_3677546_n.jpg

Här är våra förlovningsringar, båda i titan! Hans matt och min blank. Jag letar som en tok efter en solitärring i titan (blank) att ha till när vi gifter oss men still no luck tyvärr. Mannen kommer enbart ha denna.

Min ring är köpt på zelini.se (dock i butik i Sthlm)
    Hans är från serien 3DTitanium köpt i butiken Smycka. 

• Gwennie
    Pinkgrape skrev 2011-05-14 23:15:39 följande:
    Mina ringar här :)

Ser jättefint ut! Min förhoppning är att min kombination blir något liknande.
  • Pinkgrape
    Gwennie skrev 2011-05-14 23:18:22 följande:
    Tack, jag känner mig faktiskt riktigt nöjd :) Lagom mycket bling ;P haha

Din ring såg ju jättefin ut! Det kommer nog bli väldigt bra :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Fårävvör

kan lägga upp en bild på min ring om två veckor

vi designade den tillsammans med en guldsmed, så jag har ingen bild än att visa... Har inte sett den i verkligheten än, utan sambon har tittat på den och ska hämta ut den. Vill inte se den förrän vid vigseln helst, men eftesom vi ska ta fotografierna först, kanske det blir då...

Lycka till med ringletandet!

• marimekko86

Min blivande vigselring. En trestensring med prinsesslipade diamanter.

Såhär ser min nya förlovningsring ut. Har haft en i bara vitguld som varit lite bredare, men nu har jag denna på 2,5 mm. Docks så är mina diamanter prinsesslipade.
  • tesso77
    Gwennie skrev 2011-05-14 23:18:22 följande:
    Ser jättefint ut och lagom bling, bling. Min mamma har en liknande vigselring och den har hon haft i närmare 40 år och den har varit lika "mordern" hela tiden. Så det blir nog en klassisk kombination för mig med Glad
Svar på tråden Visa era ringar!