• Aqwe

Visa era ringar!

Själv tycker jag dessa är fina :)

• Svar på tråden Visa era ringar!
  • tesso77
    Pinkgrape skrev 2011-05-14 23:15:39 följande:
    Mina ringar här :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Oj mitt inlägg hamnade visst fel, här skulle det ju vara Glad

Ser jättefint ut och lagom bling, bling. Min mamma har en liknande vigselring och den har hon haft i närmare 40 år och den har varit lika "mordern" hela tiden. Så det blir nog en klassisk kombination för mig med Glad
  • Runi

Så kommer mina se ut :) Fick se en bild av hur vigselringen skulle se ut (får den om 3 veckor) så jag kan tyvärr inte visa hur det ser ut på handen än. Men ringen med safirer är iaf förlovningsringen :) Hur nöjd som helst!
  • Runi

(såg nu att jag har skrivit lite konstigt. nyvaken? men iaf. Jag fick den här datagjorda bilden från guldsmeden för att se hur det skulle se ut när vigselringen är klar)

• Moemoe

Här är min vigselring, har bara provat den utan att titta hur det såg ut med förlovningsringen, vill bli överaskad på bröllopsdagen. Solig

• imdelicate
    Moemoe skrev 2011-05-15 10:42:35 följande:
    Här är min vigselring, har bara provat den utan att titta hur det såg ut med förlovningsringen, vill bli överaskad på bröllopsdagen. Solig

Jättefin ring! Jag är också intresserad av att ha en liknande. Vart har du köpt den? Vad kostade den?
  • Janqvist

Lite dålig bild, men här e min! Vitgult med 75 diamanter, ja älskar den! Tycker den är lagom stilren och klassisk, men ändå mycke glitter :)

• Moemoe
    imdelicate skrev 2011-05-15 10:59:48 följande:
    Jättefin ring! Jag är också intresserad av att ha en liknande. Vart har du köpt den? Vad kostade den?

Tack så mycket! Jag köpte den på Två Hjärtan, de har olika modeller på ringar och så kan man själv sätta ihop hur många stenarm vilken typ av sten och fattning man vill ha. Köpte min förlovningsring där också.

www.tvahjartan.se

• Mertzi
    Lottie350 skrev 2011-05-14 20:27:26 följande:

Här är min ring Skrattande
    Men ååh!
    Vilken underbart vacker ring!
    Var har du fått tag på den?
    Svindyr förmodar jag :)
Svar på tråden Visa era ringar!