• Aqwe

Visa era ringar!

Själv tycker jag dessa är fina :)

• Svar på tråden Visa era ringar!
  • Elrik

Tack för tipset! Väldigt likt, men det är nog inte från det företaget bilden kommer. 
    Mera tips tack!

• 2 0 1 2

Här är min förlovningsring. Som vigselring vill jag ha en lika tunn vitguldsring med en diamant i.
  • kaffeälskaren
    MissBlueberries skrev 2011-06-06 15:37:45 följande:
    Min alskade forlovningsring!

Jag tycker att det är en oerhört vacker ring! :)
  • MariaWim

2012: vart har du hittat din ring? Letar efter en liknande?! Tack för svar!

• K och M
    Janqvist skrev 2011-05-15 11:05:36 följande:
    Lite dålig bild, men här e min! Vitgult med 75 diamanter, ja älskar den! Tycker den är lagom stilren och klassisk, men ändå mycke glitter :)

Åh va fin!! Får man fråga var du har köpt den? Vet du hur bred den är?
  • zandri

Här är våra ringar! (gifter oss nästa lördag!)
    Min vigselring är min mammas gamla vigselring som jag fick när jag var 15. Älskar den ringen! så när mannen friat så var den ringen ett naturligt val. Så vi förminskade den, tog bort graveringen och satte in ny gravering. Ringen är i guld med fem diamanter.
    Mannens vigselring är ursprunligen hans förlovningsring (jag kommer ha min förlovnignsring nedanför min vigselring) Han desingande om ringen med den biten guld som kliptes bort på min ring, så mitt guld sitter på hans ring, plus en oxiderat skåra med. Älskar ringarna! Längtar tills man får använda dem! :)

• Brummelisa

Min ring - Schalins från Verona. Fick den i dag och den ljuvlig!!!

• IdaPierre

Detta är våra ringar:

Min är i vitt guld med 7 st diamanter. Den i mitten är lite större än de andra, min mans ring är oxå i vitt guld med 3 st svarta diamanter. Gifte oss 10 september :) är sjukt nöjd med min ring!
  • förlovadflicka

Nu har jag äntligen en vettig bild på våra ringar, men funkar inte att ladda upp den, så ni får kolla på bloggen om ni vill se :)

• melonmint
    MissBlueberries skrev 2011-06-06 15:37:45 följande:
    Min alskade forlovningsring!

Fantastisk lyster och vacker fattning! 
Svar på tråden Visa era ringar!