Inlägg från: Monstertjejen |Visa alla inlägg
  • Monstertjejen

Jag baaaaaara måste berätta en sak

Jag e FUCKING grym!

Ursäkta språket men jag å så j*****vla glad :) Jag fick precis svar från Liseberg och vi skall på fredag göra våran bröllopsgfotografering där .. INNAN parken öppnar :) (vi gifter oss 16/6)

Så vi får tillgång till parken innan allt annt folk e där!!! Wooohooo

Nu skall det fotas Kinaklänning så ponnykarusellen nu kör vi :)

• Monstertjejen

Självklart skall ni få se massa bilder :)

Jag har ju 2 klänningar som sagt varav 1 är kina köpt. Min tanke är att den från kina är kortare modell och passar in rent stilmässigt bäst på Liseberg så jag tar den dit.

Sedan efter Liseberg så åker vi ut till Jonsered (där vi bor) och fotar runt om kring där med den långa klänningen. Jonsered är så bra för att där har vi allt, vatten, skog, industri mm mm

Jag fixade även så därifrån jag har köpt ballonger som vi skall ha som dekoration på vigselplats och festen kommer och levererar 3 st jätte ballonger med helium i GRATIS :) så får dom ta del av alla bilderna som endel av deras marknadsföring :)

Ibland måste man vara extra stolt över sig sjäv och det är jag NU :)

• Monstertjejen

Här får ni lite backstage bilder från fotograferingen på Liseberg :) Bilderna är tagna med min egna kamera och inte av fotografen

• Monstertjejen

Jag e super nöjd med klänningen!!

Jag valde i sista stund innan vi åkte hem ifrån att ta på mig en underkjol med reglerbar ring, kjolen är egentligen till en långklänning , men vi drog upp den i midjan så att den passa denna klänningen. Det e jag jätte glad för att jag gjorde för klänningen fick en jätte fin form :)

• Monstertjejen

Här kommer bildern från fotografen. Det är bilder som vi har säkerställt färgtonerna med som sedan skall gå igenom alla bilder

• Monstertjejen

1700: Japp klänningen är från kina (Landy)

• Monstertjejen

Det här är originalet som jag har ändrat lite på för att få den så som jag ville :)

Tex. Den e förlängd, prickig tyll som översta lager på kjolsdelen, bad dom även ta bort det tunna tyget som ligger översta lager på överdelen

• Monstertjejen

1700- tack för alla komplimanger :)

Diademet med vindsnurran, gjorde jag precis innan vi stack ;) kom på att vindsnurror skall vi ju ha som dekoration i festlokalen och kanske vigsel platsen. Insåg att det blev grymt när jag blev klar med den och såg den på fotona. Halsbandet köpte jag i veckan som en ren chansning och jag tycker det passar in jätte braa :)

• Monstertjejen

1700- jag va så inne i mina bilder sp jag glömde skriva att jag håller tummarna och tror att det löser sig med klänning! Härlig kommentar från din blivande ;)

• Monstertjejen

Bjuder på en bild från vår bröllopsfotografering på Liseberg :)

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!