Inlägg från: Monstertjejen |Visa alla inlägg
  • Monstertjejen

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Ingen som har en lång slöja med spetskant som dom vill bli av med?

• Monstertjejen

I´m a FUCKING bridezilla!!!!!!!

;)

Pratade precis med bestman och han hade tänkt att lägga svensexa helgen innan bröllopet :O

NNNEEEJJJJ, det e ju sista lediga helgen, då vi skall knyta samman alla trådar, kanske få barnvakt för att slappa osv osv.

Sedan så mailar jag med Landybridal och dom hade lovat att skicka näbbklänning, skor, slöja, bolero i slutet på april, men nu kan dom tidigast skicka i mitten på maj! Nu har jag sagt att jag skall gifta mig i Maj så att dom inte drar ut på det!! (gifter ju mig 16/6) Så jag kanske kan slappna av lite!

Insåg precis att jag gifter mig faktiskt inte i maj utan i Juni och kommer att hinna få kläderna innan bröllopet! Men jag skrev ett arg mail att jag va ledsen över att dom försenade leveransen så!

E det ok att vara BRIDEZILLA??

• Monstertjejen

Jag har haft lite problem med Landy.

Chris looovade ju att skicka min betsälnning nu i slutet på april, men när jag hör av mig till Chris i förra veckan så hade dom nog inte ens påbörjat beställningen :( Plus att det lät på henne som om att dom bara hade info om 2 st varor men det va 5.. så jag bad henne läsa igenom vår mail växling och där se ordern igen, som tur va gjorde hon det.

Nu har hon lovat att skicka senast 10maj!

• Monstertjejen
    BettyBoop skrev 2012-05-01 22:31:05 följande:
    Hej,
    Jag har fått vänta i 54 dagar innan de skickade min beställning... Men nu ligger den i Köpenhamn och väntar på att få komma igenom tullen. Både Lucy och Chris lovade mig i hela 3 omgångar att det skulle skickas just den veckan.. men inget hände... förrän nu då.  Så verkar som att de tyvärr inte är helt ärliga med leveranstid men att sakerna skickas till slut ändå...

Så återstår det bara att se hur leveransen kommer se ut... 6 klänningar och ett par skor ska där ligga! Nervöst!!  = )
    Ååå så skänt att klänningen är på G, men nervositeten och spänningen måste vara oootroligt hög då du vet att dom snart är hemma. Om allt passar osv.
    Håller tummarna att allt e som det ska med klänningarna när dom kommer!
  • Monstertjejen
    Vilse skrev 2012-05-02 09:06:31 följande:
    Nu under ledigheten har jag gått och surnat till rejält. Tycker det är förjäkla dåligt skött av My love...

Jag har fortfarande inte fått svar på mina mail - inte heller på paypal där jag startade en twist.
    Så jäkla dåligt.

Kan man starta ytterligare en twist nu på mina tärnklänningar? (2.5-3 veckor sen jag beställde tror jag). Vill bara ha mina pengara tillbaka så jag kan beställa från något annat ställe...

www.lightinthebox.com Tycker jag att jag läst mycket om nu. Jag fick hem en jättefin slöja där ifrån, men hur är deras klänningar? Någon som vet om det är deras egna uppsydda klänningar de visar bilder på?

Jag väntar på spänning på en beställning där ifrån.

Fast då ingen brudklänning men en näbbklännig :)

Plus massa annat kul, så som tex. hårdekorationer. Beräknas komma till mig ca 21maj :)

• Monstertjejen
    Vilse skrev 2012-05-02 11:02:03 följande:
    svarar de dig när du mailar?
    Lightinthebox har jag facktiskt inte mailat utan gjorde bara en order på deras sida, Jag skulle inte ha några ändringar!
  • Monstertjejen

Det är tråkigt att läsa om er som har problem med era klänningar.

Men jag kan med glädje säga att min beställning skickas från Landy idag :)

wooohooo

• Monstertjejen
    GuteCarra skrev 2012-05-07 08:01:15 följande:
    Bra fråga om körkort/visakort och alla andra tusen kort man har :p Hur gör man och när? Efternamnet ändras ju inte förran man sagt jag i kyrkan vad jag har förstått? Så då borde de väl inte gå att ändra innan?

Jag har bytt efternamn innan vigsel (min mors flicknamn)

Så när vi sedan byter på vigsel, så skriver vi att vi skall ha "mitt" efternamn :)

Ang visa och körkort, Körkort skall det komma på posten om. Dom "känner" av att du byter efternamn, däremot visa kort, och andra saker så som prenumerationer, försäkringar och annan skit. Måste man ringa om själv!

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!