Inlägg från: Monstertjejen |Visa alla inlägg
  • Monstertjejen

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Här kommer även en bild där min dotter är med.

Hennes klänning är köpt i kina :)

Ursäkta alla grimaser på alla bilder...

• Monstertjejen

Sorry att jag bombar er med bilder, men här kommer en till med kläningen från kina :) Nu med blommor, slöja och min grymma skor :)

Och tusen tack för alla trevliga komplimanger! Jag e jätte nöjd med färgen på näbbklänningen! Vi har "tivoli" tema på bröllopet så jag ville ha in lite starka färger å då tycker jag det passade bra att ha det på näbbklänning och tärnklänningarna,.

• Monstertjejen

Denna klänningen hade jag velat ha på mina tärnor. Hittade den någonstans på ETSY :) Men den va alldeles för dyr tyvärr :(
  • Monstertjejen

Här har ni mig i en tärnklännig, en spontanbild då jag spexade lite för ett par månader sen :S

Jag har en lila tyllunderkjol och ett lila band i midjan. Den lila färgen går ju igen i näbbklännigen!

• Monstertjejen

Jag tackar för alla fina kommentarer om både mig och min dotter :)

• Monstertjejen

Det e FEJKblommor;)

Jag skall försöka ta en bättre bild jag lovar.

Jag köpte en "trasselboll" på blomsterlandet. Den är gjord av torra bruna kvistar till en rund boll.

I bollen har jag satt fast diverse olika fejkblommor. Jag är super nöjd den är kanon fin och framförallt så kan jag göra den nu lägga undan den och sedan ta fram den till vigseln och inga blommor har vissnat. På så sett besparar jag mig en massa stress över en bukett och att dom e dyra.

Stor boll till mig och 2 små till mina tärnor, plus blommor, ståltråd, tjock ullsnöre, nålar med pärlor på, dekoration i form av små nycklar och rosa trassel, allt inköpt på blomsterlandet för ca 600:-

daniiel skrev 2012-05-08 11:44:26 följande:
    Monstertjejen - Din bukett, vad är det för någon? Är det riktiga blommor? Har du ingen bättre bild på den? Den ser jättefin ut :)
  • Monstertjejen

Här kommer bild på mina grymma skor fråns scorette.

• Monstertjejen

Jag kom på att det kanske va skorna från Kina du ville se :) Men här kommer bild på dom!

• Monstertjejen

Jag fick en faktura med leveransen på 210:-

Lebendig skrev 2012-05-08 13:45:42 följande:
    Hur är det med tull och moms på varorna, är det standard att man får betala det?
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!