Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Här kommer även en bild där min dotter är med.
Hennes klänning är köpt i kina :)
Ursäkta alla grimaser på alla bilder...
Här kommer även en bild där min dotter är med.
Hennes klänning är köpt i kina :)
Ursäkta alla grimaser på alla bilder...
Sorry att jag bombar er med bilder, men här kommer en till med kläningen från kina :) Nu med blommor, slöja och min grymma skor :)
Och tusen tack för alla trevliga komplimanger! Jag e jätte nöjd med färgen på näbbklänningen! Vi har "tivoli" tema på bröllopet så jag ville ha in lite starka färger å då tycker jag det passade bra att ha det på näbbklänning och tärnklänningarna,.
Här har ni mig i en tärnklännig, en spontanbild då jag spexade lite för ett par månader sen :S
Jag har en lila tyllunderkjol och ett lila band i midjan. Den lila färgen går ju igen i näbbklännigen!
Jag tackar för alla fina kommentarer om både mig och min dotter :)
Det e FEJKblommor;)
Jag skall försöka ta en bättre bild jag lovar.
Jag köpte en "trasselboll" på blomsterlandet. Den är gjord av torra bruna kvistar till en rund boll.
I bollen har jag satt fast diverse olika fejkblommor. Jag är super nöjd den är kanon fin och framförallt så kan jag göra den nu lägga undan den och sedan ta fram den till vigseln och inga blommor har vissnat. På så sett besparar jag mig en massa stress över en bukett och att dom e dyra.
Stor boll till mig och 2 små till mina tärnor, plus blommor, ståltråd, tjock ullsnöre, nålar med pärlor på, dekoration i form av små nycklar och rosa trassel, allt inköpt på blomsterlandet för ca 600:-
Här kommer bild på mina grymma skor fråns scorette.
Jag kom på att det kanske va skorna från Kina du ville se :) Men här kommer bild på dom!
Jag fick en faktura med leveransen på 210:-