Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Säg till om du hör något från dem :)
Inte bara att man e stressad..... e j******vligt nyfiken med
Jag gifter mig 16/6, så förhoppningsvis så skall dem ju hinna det!!
Säg till om du hör något från dem :)
Inte bara att man e stressad..... e j******vligt nyfiken med
Jag gifter mig 16/6, så förhoppningsvis så skall dem ju hinna det!!
Ang kostym, så skall jag faktiskt kolla in HMs linne kostym :) Vi gifter ju oss i sommar, så deras beige/grå passar fint i färgen :)
Denna klänningen väntar jag på :)
Jag har gjort 3 ändringar på den.
Tea-lenght istället för knee-lenght
Snörning iställer för dragkedja
Översta lagret av kjolen skall vara i tyll med små vita prickar på.
Till klänningen skall jag ha dessa skorna,
Tyvärr är det en grymt dåligt bild :(
Jag köpte dom på scorette förra sensommaren ;)
Så jag köpte skorna innan klänningen ;)
Vad har du för storlek ;)
Nu har Landy hört av sig! Min klänning är klar! :) Men jag har bett dom att vänta med att skicka den så kanske jag beställer en näbbklänning med till min dotter så kan dom skicka dom samtidigt! :)
Saken e den att jag har nog provat 40 klänningar och flera känner mig mig fin i, ,men egentligen inget mer :( Inte den där WOW känslan, inga tårar som i programmet "Say yes to the dress".... På något sett så har jag blivit likgiltig när det gäller klänning, men ag har med spänning väntat på min kina-klänning :)
Men så fick jag ett infall i fredags och kände att jag behöve en plan b, ifall kina klänningen skulle se ut som något som katten spytt upp.... Jag står där och provar en i liknande modells om den jag har beställt... tycker som vanligt att jag e fin.. men inte det sär wow.
Jag ser att det hänger en spetsklänning i en modell jag har provat men den är super vacker.
Jag har inte tänkt att ha en lång klänning med släp, jag har inte tänkt ha spets och jag har inte tänkt ha den modellen. MEN, lite kul måste man ha så jag provar den och den sitter som handen i handsken på mig.
Den e suuuuuper fin , jag gråter så tårarna sprutar hon i butiken står å bölar och min m2b står och undrar vad fan som händer ;) både jag och hon i butiken säger nästan i kör - Det e DEN!!!!!
Jag e såååå lycklig :)
Det är inget KINA-PRIS på den direkt :( men hade jag inte köpt den hade jag ångrat mig resten av mig liv !
Både Kina-klänningen och den andra finns i mitt galleri..
Jag har stooora problem med alla få in bilder direkt här :(
Oj vad jag spammar nu , sorry!
Jag skulle vilja ha råd på vilken sorts slöja jag skall ha till den klänningen jag "spontan shoppade" i fredags ;)