Välkomna till tråden, MiaSKPG och Mysan33! 
Aylas skrev 2011-01-10 21:37:40 följande:
Kockarna fick bli andra - de vågade inte riktigt ta steget. Men det är löst

Brudföljet blev en succé och förlovningsringarna är på plats så det går bra nu... Nästa steg är att fixa allt papper till alla trycksaker och beställa klänning.
Vi busade till det i nyår och köpte en låda med fyrverkerier till kvällen. Det var inte tänkt så, men tror att det kan bli riktigt bra. Men fortsätter vi så kommer det bli ett riktigt dyrt bröllop...
Härligt att höra att det flyter på! Oooh, fyrverkerier, vad läckert! Låter som att det finns risk att det drar iväg i pris med såna spontaninköp, ja..! Men det kommer säkert bli så fint och helt värt det
Ja, vi har liksom grunddragen klara vilket känns jätteskönt. Anledningen att vi väljer att gifta oss nästa vår är dels för att jag har min examenskonsert efter fem år nu i vår, och planera bröllop samtidigt kändes lite tufft, och dels för att vi ska hinna spara ihop pengar så vi kan bjuda släkt och vänner på god mat och god dryck!
Det enda stora som fortfarande är ett frågetecken är just detta med mat, så jag gör som Mysan33 och efterfrågar catering? Gärna i Vadstenatrakten

Någon som känner till vilka som är bra? Har Ladugård 206 catering förresten, nån som vet?
Haha, det låter som att det börjar dyka upp lite bröllopsnerver här och där! Såna stressdrömmar är så jobbiga tycker jag. Har ofta såna inför konserter och liknande, att jag inte längre har en flöjt utan plötsligt en trumpet som alla förväntar sig att jag ska spela på, eller att jag står i bara underkläder bakom scen när jag ska in... Burr! Fördelen med dem är väl att hur det än går på bröllopsdagen så går det väl inte så dåligt iallafall