• zunzilk

nyårsbröllop 2010 nr 2

Fortsätter väl här då , eftersom tråden blev för gammal. :)

Uppdatering:
    IDag har jag och en av tärnorna varit till frissan. Gjorde lite provuppsättningar.
     Min frissa är bäst! Hon hade kollat upp en frisyr som passar mina tärnor perfekt! Så härligt när hon dessutom känner tärnorna så vet hon ju vad som passar deras personlighet. ;)
    Hon är så jäkla innovativ, hade nyss varit på mässa och sprudlade av ideér! Härligt!
    Denna vecka ska inbjudningarna skickas ut. :)

• Svar på tråden nyårsbröllop 2010 nr 2
  • yvis
    Jessan83 skrev 2010-12-21 17:10:40 följande:
    Vet någon vart man kan få tag på transport på nyår? Typ limmo?
    Kolla på http://www.bfm.nu/  Där finns många bilar att välja på!
  • Lindahl
    Jessan83 skrev 2010-12-21 18:41:48 följande:
    Tack!!! Kanon sida
    En supersida, men dock djäkligt svårt att få tag på bil genom dom....håller på tills jag blir blå i huvet....
  • sjuttiosexa

Jag får spunk, sover knappt på nätterna & jag blir bara mer o mer nervös....ångrar kyrkbröllop eftersom det känns "stort & högtidligt"...inget jag vill ha.
    Nu är det bara 9 dar kvar så jag får hålla god min.

Vi har varit i kyrkan & gått igenom vigselcermonin med prästen & valt låtarna till ingång & utgång samt 2 psalmer...

Känns att jag lever!

• Sarric
    sjuttiosexa skrev 2010-12-22 17:43:40 följande:

Jag får spunk, sover knappt på nätterna & jag blir bara mer o mer nervös....ångrar kyrkbröllop eftersom det känns "stort & högtidligt"...inget jag vill ha.
    Nu är det bara 9 dar kvar så jag får hålla god min.

Vi har varit i kyrkan & gått igenom vigselcermonin med prästen & valt låtarna till ingång & utgång samt 2 psalmer...

Känns att jag lever!

Förstår hur du känner! Kyrkbröllop är mer sambons grej, men jag "offrade mig", haha. Han börjar dock ångra sitt val lite nu när kantorn ringde i måndags och meddelade oss att hon inte tänkte spela den sång vi vill ha som utgångsmusik, för hon tyckte inte att den passade. Vi trodde ju det var grönt när prästen tyckte det var kul med den låten, men icke...

Har åxå svårt att sova, är så mycket att tänka på så jag orkar inte gå och lägga mig om kvällarna... Ändå är det mesta klart!
  • Lindahl

Bara 8 dagar kvar...och så julafton där emellan....hur ska detta gå ihop???
    Jag har varken börjat med bordsplacering eller festprogram än....HJÄLP!!!!!
    Jag som i vanliga fall är lugnet själv när det gäller sånt här....

• Lindahl
    sockersmulan skrev 2010-12-22 19:46:05 följande:
    Lindahl: Känner exakt samma sak! Trodde aldrig jag skulle bli så nervös som jag börjar bli nu. Gaah! Har inte heller börjat med bordsplacering/festprogram än..
    Gud va skönt att jag inte är den enda....
    Hoppas få det klart snart....ska sätta mig och "spåna" lite nu ikväll och förhoppningsvis kan det bli lite gjort i morgon med värdparet här när sonen slagit huvet i kudden....
  • Lindahl

Har nu ordnat min bukett....den kommer att kosta ca 500:-
    Tur att man har kontakter....och den blir precis som jag vill ha den....

• sjuttiosexa
    Jag ska bara ha några vita rosor med ett tygband runt stjälkarna, det får jag fixa själv dagen innan! Vi ska fotografera oss ute några timmar innan vigseln så jag hoppas rosorna "håller" under fotografering & vigsel annars får jag kanske göra 2 buketter!!

My good va mkt ni har att göra med bordsplacering & vigselprogram. Jag har inget sånt att tänka på! Tack o lov!!

Nu är det dax att sluta ögona för ikväll, jag jobbar 7-16 på julafton!!

God jul på er allihop!! ;-D
Svar på tråden nyårsbröllop 2010 nr 2