Lindahl skrev 2010-11-28 21:33:36 följande:
HAr nu fått hem min ring!!!!Har även traderat hem en pälsbolero som jag nu hoppas passar, enligt de mått som är utlagda ska den göra det...var även och tittade på stövlar idag men inget som föll mig i smaken. Ska även sätta mig ner och göra beställningen till cateringfirman så vi får det ur världen. Min klänning är nu färdigsydd, väntar bara på att få hem den, måste ordna någon form av fotograf och även transport, gubben skulle fixa detta men det är dock inte gjort än....Någon som känner igen sig?????Måste även ordna med musiken, funderar på dj in a box, någon med erfarenhet av det?????Sen ska jag ordna sonens kläder, gubben min får faktiskt själv ordna sitt + att festprogrammen ska bli färdiga... HJÄLP!!!!!
Andas... 3 djupa andetag.
Jag förstår dig, det känns övermäktigt ibland och när kära mannen inte är direkt superhjälpsam blir man lätt irriterad. Min sambo är totalt ointresserad av allt. Han kallar det "mitt projekt". Mig har det inte gjort ngt för då vet jag att jag har koll på saker och ting men nu kan jag tycka att han skulle kunna engagera sig lite. Kläderna får han fixa själv, gör han itne det får han väl gifta sig i jeans. Orkar inte bry mig om det.
Här är fotografen bokad, cateringen ska bokas slutgiltigt nu i veckan, när vi vet hur många vi blir,ringarna ska graveras än, ska nog kila iväg med dem idag.
Ang musiken så kan ju ett alternativ vara och göra en spotify lista, ansluta datorn till högtalare så här ni ju eran musik.
vi kommer köra på trubadur, men gör väl en spotify lista oxå just in case.