Lindahl skrev 2010-12-19 07:42:05 följande:
Börjar känna som du zunzilk...hitills är det bara jag som jobbat....just nu har jag lagt över musiken och transporten på sambon och inget av det är ordnat än vad jag vet....
kvar att göras är festprogrammen, ev vigselprogram, skjorta och slips till gubben, handla vin och champange, ordna min bukett, jag ska köpa ett par varma stövlar, ris eller bubblor att ha utanför kyrkan och fixa ner underhållning till barnen i lokalen i form av en liten tv och annat....
Detta blir det nog jag som fixar som vanligt, då jag gjort allt annat...känns ibland som jag gifter mig med mig med mig själv...ska även hämta upp klänningen hos skr'ddaren den 27:e.
förstår vad du menar med att man gifter sig med sig själv. :)
Ja mannen här har inte fixat kläderna än- förvånad? nej.
Resten är det väl lika bra jag fixar.
Vet inte riktigt om jag gör några vigsel program, får se- träffar prästen imorgon får se vad hon tycker.
Var iväg och shoppade det sista förra veckan, underkläder å sånt. D¨å visade det sig att överdelen till min klänning blivit för liten. Har stressat sjukt mkt de senaste 2 månaderna och inte tagit hand om mig själv. Så det var inte kul. En mindre livskris hade jag där i provhytten, tror jag löst det- beställt en annan överdel som skulle hinna komma innan nyår- men det är lugnt jag har både plan B och C. Men just där och då var det inte så muntert kan jag lova.
Kjolen ska vara klar till julafton, hoppas inget går snett där....
Gjort dryckesbeställningen igår på systembolaget.