• Noella

Rocktema, vill ha tips!

Vi ska ha rocktema på vårt bröllop och har en massa idéeroch tankar men behöver ännu fler.

Så allt ni kommer på som skulle passa på ett bröllop med rocktema skulle jag vilja höra.

Våra färger kommer såklart vara svartt och vitt. Tack!

• Svar på tråden Rocktema, vill ha tips!
  • RockTroll
    mojikanan skrev 2010-09-15 18:58:41 följande:
    go sida.. :)
    Visst är den. Där kan man få massor av tips och idéer. Just nu sitter jag och klurar på egan vinetiketter om vi inte är så lata att vi bara har bag in box. Det är ju trots allt rockbröllop :P
  • mojikanan
    RockTroll skrev 2010-09-15 19:38:23 följande:
    Visst är den. Där kan man få massor av tips och idéer. Just nu sitter jag och klurar på egan vinetiketter om vi inte är så lata att vi bara har bag in box. Det är ju trots allt rockbröllop :P
    Vi kör flaskor te maten men sen kör vi på bag in box.. :)

Hur ska ni göra med dryck på kvällen??!!

• RockTroll
    mojikanan skrev 2010-09-15 20:16:41 följande:
    Vi kör flaskor te maten men sen kör vi på bag in box.. :) Hur ska ni göra med dryck på kvällen??!!
    Jag funderar på att spara tomma vinflaskor och fylla på med bag in box vin så sparar man lite pengar ;) sen är det öppen bar.
  • mojikanan

Ja sånt med påfyllning fundera ja med.. O göra egna etiketter med någe roligt tryck!! 

• RockTroll
    mojikanan skrev 2010-09-15 20:28:10 följande:
    Ja sånt med påfyllning fundera ja med.. O göra egna etiketter med någe roligt tryck!! 
    Precis :) bara be serveringpersonalen att plocka fram tratten.
  • mojikanan

Vi kommer att ta 10 :- per st för de i baren dels för att slippa halvutdrunka ölburkar och för att de ska drickas bara "för att man kan" men vi kommer att skänka en hel del av summan från baren till barncancer fonden, till en stor del för att en nära väns dotter nyligen vart sjuk!

• RockTroll
    mojikanan skrev 2010-09-15 20:53:37 följande:
    Vi kommer att ta 10 :- per st för de i baren dels för att slippa halvutdrunka ölburkar och för att de ska drickas bara "för att man kan" men vi kommer att skänka en hel del av summan från baren till barncancer fonden, till en stor del för att en nära väns dotter nyligen vart sjuk!
    Underbar gärning :) hade jag gärna gjort fast till bröstcancerfonden. Tål att tänkas på.

Hur ska ni andra göra? Öppen bar?

Svar på tråden Rocktema, vill ha tips!