Rocktema, vill ha tips!
Vi ska ha rock/50-tals tema. Finns ju massor av tips men vore enklare att säga något om man vet vad ni redan har fixat/bestämt? Vi ska ha rött/vitt/svart tema, troligtvis döskalle caketopper m.m.
Vi ska ha rock/50-tals tema. Finns ju massor av tips men vore enklare att säga något om man vet vad ni redan har fixat/bestämt? Vi ska ha rött/vitt/svart tema, troligtvis döskalle caketopper m.m.
Dukningen kan man ju göra mycket av. Tex nitar som dekoration istället för diamantstenar. Man kan döpa borden till tex "Guns n roses bordet" osv, Kandelabrar är ju snyggt och blir lite rockigt tycker jag. Vi ska göra snacks skålar av lp skivor.
Vi tänkte ge alla gnuggis tatueringar som vi specialdesignat men jag läste att kvalitén på dom var rätt kassa så jag letar efter ett annat företag än inkclub med samma idée och bättre kvalité.
Måste ju tipsa om en sida jag sitter och kikar på dagligen..www.offbeatbride.com :) där kan man se massor av alternativ brudpar och få idéer till sitt eget bröllop. Under katerogin archive så finns det kategorier om man har svårt att veta vad man ska söka på ;)
Oj det satt ihop... offbeatbride.com/
Hur ska ni andra göra? Öppen bar?
Min släkt och vänner kan dricka...vi är finnar :P men ingen är stökig som tur är. Annars hade det fått bli vatten hela kvällen haha.
Ska du ha rockstuk på din klänning? Såg i bröllopsguiden tror jag det var en special där crusified barbara visar rock bröllopsmode men dom hade ju bara satt på dom vanliga klänningar och så hade dom rockigare smink. Stor besvikelse för jag hade velat se alternativa klänningar.
Angående inbjudningarna ska vi göra dom själv i photoshop. Ska hämta inspiration från denna sidan royalsteamline.com/category/steampunk-wedding sjukt fina grejer men lika dyrt som det är fint :)