• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Aleta skrev 2010-11-09 15:47:45 följande:
    Traditionellt plagg av den här typen:

Det ante mig. Har du köpt med dig en sådan hem? Och hade de sådan i fleece menar du-på riktigt?

• MSW

FruSy: kollat ellos, laredoute, hm(de har kanske mer på nätet än i butiken) och liknande? Jag tror jag har en del länkar på datorn, men sitter inte där just nu, ska försöka kolla senare..

• MSW

Här kommer de länkar jag har.. Har dock inte beställt från något av dem.. Någon var länk samling också..

www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/womens/bc2c

shop.textalk.se/se/shop.php

www.babyportalen.se/blogg/tag/mammaklader

nameit.bestsellershop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&storeId=12401&catalogId=10101&partNumber=5700343621492-DENIM

www.lovelymama.se/

www.babydesign.se/shop/default.aspx&productid=429975&lng=SWE

www.klaeder.nu/mammaklaeder.html

grona-grodan.se/

lotta.skriva.net/

www.4mom.se/

*vinkar till alla andra*

• passionsblomman

Åh jiiiiises! Kolla den första länken och så tittar ni på den lill* tåknorpandes bebisen på bild nummer två uppe i startlisten! Vilken fin!

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-11-09 17:01:55 följande:
    Åh jiiiiises! Kolla den första länken och så tittar ni på den lill* tåknorpandes bebisen på bild nummer två uppe i startlisten! Vilken fin!

Gullegris

4mom har jag handlat av, de är bra!

Sen finns www.lillamirakel.se , de har superbra grejor, jag har handlat både i deras butik och på webben.

Ooops, reklam

• Fjällbruttan

Norrskensflamman skrev 2010-11-09 14:31:30 följande:
    Jag tycker det vore coolt om vi hade en trådträff nångång uppe hos Bruttan i fjällen (visst hyr ni ju ut stugor vi kan bo i?) och åkte slalom och pulka på dagarna och på kvällarna drack varm choklad eller nåt starkare, och mös vid en brasa.Men Blommans plejs går ju inte av för hackor heller minsann! Ligger kanske lite närmare för de flesta också.

Vi hyr ut två stugor på gården i år, nästa år är det tre, har vi tur är det fyra året därpå

Skulle vara skitroligt om det blev en trådträff här

Hmmm.. måste nog se till att bygga det där altandäcket med en stor badtunna och bastu som jag drömmer om! Då kan vi ligga där och titta på den stjärngnistrande himlen och prata skit och dricka skumpa medans alla gubbar passar barnen

När kommer ni??

• Fjällbruttan

Casa Passion går inte av för hackor, och jag kan tänka mig en skön stund på altan där, eller i trädgården ... eller i salen framför sprakande brasa..
    När ska vi komma??

• Fjällbruttan

Åhh, det har jag ju glömt Blomman, maken sa när vi bestämde att jag och tjejerna skulle vara på Gotland hela sommaren att:
    -Då kan ni ju ta båten över och hälsa på Blomman igen, det var ju så mysigt där

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans