• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-11-09 15:23:43 följande:
    Jag mår illa...Fast jag har ju bett om graviditetssymptom, så nu kan jag ju inte klaga

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-11-09 15:38:24 följande:
    Hörni, kollar ni på "Så mycket bättre"? Om ni inte gör det så måste ni börja!Jag menar, ta exempelvis den här versionen av Petters låt:www.youtube.com/watchSkit i om det är fredag, här är den på repeat. HERREJÄVLARS!!!! Jag satt i soffan och SKREK att "JAG VILL UT OCH PARTAAAAAAAAA" och min sambo stirrade på mig som om jag var en alien som bytt ut hans hemkära tjej. Jag har inte haft sådant dansgolvssug på åratal!HUR mycket sätter ni emot på att detta blir en version som kommer att PACKA dansgolven i vinter?

Du....vill du ha nr till min syrra? Hon säger MINST en gång varje gång vi talas vid.....o det är 2-3 ggr per dag.....att hon vill ut o dansa.......du får heeeeeemkt gärna rasta min syrra lite!

• Fru sy

Hörni, kollar ni på "Så mycket bättre"? Om ni inte gör det så måste ni börja!Jag menar, ta exempelvis den här versionen av Petters låt:www.youtube.com/watchSkit i om det är fredag, här är den på repeat. HERREJÄVLARS!!!! Jag satt i soffan och SKREK att "JAG VILL UT OCH PARTAAAAAAAAA" och min sambo stirrade på mig som om jag var en alien som bytt ut hans hemkära tjej. Jag har inte haft sådant dansgolvssug på åratal!HUR mycket sätter ni emot på att detta blir en version som kommer att PACKA dansgolven i vinter?

Jag tittar oxå på det och håller med dig om att det är jättebra! Så roligt att höra deras låtar i nya versioner.

• Aleta
    passionsblomman skrev 2010-11-09 15:39:11 följande:
    Aleta, vad är en sådan där djävulsballa?
    Traditionellt plagg av den här typen:

djellaba.jpg

• Ninnnis

Jag har bara sett ett halvt program och det råkade inkludera just den här låten i fredags. Grym!

• Fru sy

Är det någon av er som vet var man kan skicka efter fina mammakläder det hyfsat pris? Känner att mina kläder börjar bli lite väl tajta och i denna staden finns det tydligen bara lite mammakläder på h&m. Är nog framförallt koftor och tröjor jag är på jakt efter...

• Aleta

Tänk er den i fleece! I 30 graders värme!!! (Och givetvis med byxor och tröja under, det ingår liksom eftersom det är lite slitsar och hål i sidorna där det borde vara fickor men bara är...hål!?

• Ninnnis

Fru sy skrev 2010-11-09 15:34:03 följande:
      Ska man börja med att säga Grattis kanske Ja det är konstigt det där, när man inte känner något vill man ha masa symtom men sen när de väl kommer vill man bara att de ska gå över Mår du riktigt dåligt eller hur känns det?

Hehe

Nä, det känns helt ok. Det kommer och går så det är inte så farligt.

• Ninnnis

Aleta skrev 2010-11-09 15:49:02 följande:
    Tänk er den i fleece! I 30 graders värme!!! (Och givetvis med byxor och tröja under, det ingår liksom eftersom det är lite slitsar och hål i sidorna där det borde vara fickor men bara är...hål!?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans