• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

Bruttan och Heloise: klart man kan ha samma betting-datum som de andra

Här kommer betting-listan;

9 nov Hvidis
    10 nov Fru Sy & Heloise
    14 nov Blommis & Bruttan
    15 nov lanovia
    17 nov Ingis
    18 nov Flamman
    20 nov Daa
    25 nov Ninnis
    1 dec leksi

Har jag glömt någon så lägg gärna till er!

Ingis & Ninnis: om ni vill vara med och tävla om förstapris så behöver jag era mobilnummer

• Villemoa

Ja, just det. Har haft molvärk/mensvärk i omgångar sen 7.30 imorse som sitter i en stund. Första gången jag haft det hittills och det behöver ju inte betyda nåt, kan ju fortfarande ta flera dagar. Men jag hoppas att det är på G snart!

• Villemoa

Visste väl att jag hade glömt nåt!

Heloise: hurra för duktiga lilla Elise och grattis på 1-månadersdagen! ♥
    Tycker också att ni tagit rätt beslut angående katterna även om det är jobbigt förstås. Elise är viktigast. Kram

• lanovia 08

Villemoa skrev 2010-11-05 13:36:16 följande:
    Ja, just det. Har haft molvärk/mensvärk i omgångar sen 7.30 imorse som sitter i en stund. Första gången jag haft det hittills och det behöver ju inte betyda nåt, kan ju fortfarande ta flera dagar. Men jag hoppas att det är på G snart!

• Soldemor

Villemoa skrev 2010-11-05 13:36:16 följande:

Förvärkar?

• Villemoa

Soldemor skrev 2010-11-05 13:40:00 följande:
      Förvärkar?

Ja, det känns som det eftersom magen blir stenhård varje gång jag får en molvärk. Man tycker ju att man borde känna igen detta vid det här laget eftersom jag har gjort det förut men minnet är kort.

• Fru sy

Villemoa skrev 2010-11-05 13:50:30 följande:
      Ja, det känns som det eftersom magen blir stenhård varje gång jag får en molvärk. Man tycker ju att man borde känna igen detta vid det här laget eftersom jag har gjort det förut men minnet är kort.

Spännande!!

• Soldemor

Villemoa skrev 2010-11-05 13:50:30 följande:

Det är kanske tur, annars hade man kanske inte velat ha fler barn än ett, om man mindes förra förlossningen i detalj...

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-11-05 13:25:12 följande:
    Nej visst allt kan hända. Men du kan ju inte gå och tänka att det kanske inte blir ett barn. Det får du ju förutsätta, du är ju gravid. Men både du och din syster får nog vara beredda på att när dagen väl kommer kanske du inte alls kan eller vill gå på konsert. Helt beroende på hur allt gåra för er.  

Ja, det är klart. Vi får se hur det blir, helt enkelt.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans