• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Heloise

Åh vad underbart Fru E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stora varma grattis kramar ifrån fam Helipanzer och herregud vilken underbart nyhet! Jag är så otroligt glad för er skull, hmm du det blir lite svårt att hojja med tjockmagen i sommar

• Hvidbrud

Äntlign kan jag logga in på bt! Och vad läser jag då? Jå fru e's fantastiska nyheter och blomman har blivit med embryo! Jihu! Grattis grattis grattis!!!!! Blommis: tror det är ett två celligt som is da thingför er. Oj vad det gottar sig o h har dt bra i din livmoder och sitt hem nu de nästa 39 veckorna! Kramar om flamman hårt och länge och vinkar in Ingis att plocka upp mig på vägen för norrlandskusten är så lång så lång och då har vi tid att planera rysskuppen! Villemoa: oj oj oj... 4dagar till....! Puerto! Puerto! Puerto! Ninnis: slocknade också kl 21 i soffan idag... Zzzz... Kram till alla! sov gott!

• passionsblomman

Jag måste bara säga ett varmt och innerligt TACK till er allihop för allt stöd, alla kramar och böner, hållna tummar och sällskap i genom allt det här. Ni är så himla fina!
    Jag blev tvungen att rensa i minmobil idag, för min sms-låda blev överfull av alla mess jag fått de senaste dagarna.

TD är om 16 dagar. Jag har faktiskt inte räknat efter i almanackan än, vänta...
    ...söndagen den 21 får jag det till.

Det var otroligt skönt när vi väl kom till middagen. Att få live-frågor om hur allt är, har gått och kramar osv. OCH att prata även om helt andra saker, asgarva lite, prata lite allvar, äta gott. Jag är jätteglad att vi åkte dit, fast jag först var så trött att jag trodde jag skulle somna i bilen.
    Nu ska jag sova. Förhoppningsvis gott för 1:a gången på ett bra tag. Oroa mig vidare kan jag göra en annan dag.

Kram!

• Hvidbrud

Kramar om finaste finaste blommis, som bär ett embryo i sin kropp just nu! Lycksele till lu gumman!

• Heloise

Skickar varma kramar till blomman som har ett embryo i sin kropp!

Kom igen nu embryo, bättre morsa kan du inte få!

• Heloise

Jag drömmer varje natt att vi har Elise i sängen med oss, och så vaknar jag och letar efter henne( typ i sömnen) och så hittar jag henne inte. Det är så jävla jobbigt, jag är less på att andra har mitt barn nu, jag vill ha mitt barn själv, jag vill inte åka hem på nätterna och lämna henne, jag vill inte ha massa folk och sladdar runt henne. Tanter som lägger sig i eller kollar över axeln!

• ingenjörsbruden

Blommis: Jaaaaaaa lilla guldembryot!!!! Blir så glad över att höra att allt gått bra!

Heloise: Usch va jobbigt....hoppas ni får hem lilla Elise snart! Har ni fått höra något om datum för hemfärd o så....?

Ninnis: Hrmmm ja du...Kan säga att Robbie har inget att komma med när det gäller kompetition mot ens lill* skrutt.
     Men köp biljett....är säkert hur lätt som helst att sälja den sen! Kanske tom en investering! `

Lanovia: Skönt att höra att maken mår bättre..... Tror er lilla E har svårt för att komma till ro själv.....Busan hade det i någon period....fick vyssa henne lite så somnade hon..... ja ...bara en tanke..... men håll ut....de små grynen MÅSTE lära sig att somna själva....då kan de somna om på natten osså.......

Soldemor: Japp ...jag ligger i en egen liga när det gäller använda smilisar!

Skulle skriva en himla massa till er andra osså...men ja.... *överöser alla andra med o kramar*

Hade förresten världens värsta gräl med maken igår...vi var själva o shoppade....skrek som tokar åt varandra i bilen, tårar sprutade......jisses.....vårt värsta på dessa 9 åren....men vi pratade ut efter en stund o insåg att vi är rätt kassa på att kommunicera....när blir man bättre? Men nu är det bättre än någonsin igen......denna gången var det jag som fick mig en tankeställare...jag måste osså bättra mig!

Massa

• Fru sy

Undra hur det är med Villemoa, ingen som hört något?

• Ninnnis

ingenjörsbruden skrev 2010-11-06 11:56:54 följande:
    Ninnis: Hrmmm ja du...Kan säga att Robbie har inget att komma med när det gäller kompetition mot ens lill* skrutt.

Är du säker?

• Ninnnis

Heloise, åh vad jag hoppas att ni får ha Elise hos er snart!

Ingis, tråkigt med praktgräl, men kanske nödvändigt?

Hmm, var är Villemoa..?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans