• Izzie

Livets toppar och dalar

AM - Blev ju allt lite nyfiken på drömdrömjobbet. Men jag antar att det inte är ngt du vill outa här?

Telis - Grattis till att ha blivit headhuntad! Det måste kännas smickrande! När ska du tillbaka till jobbet igen är det tänkt?

Lappis - Vad spännande! Grattis till att ha blivit godkända! Det är ju toppen! Hur lång tid ungefär kommer det att ta innan det är dags? 

• Izzie

Jag tycker det lät supergott, BS! Vad är det för recept?

• Izzie

Tur att det är helg för nu hinner tom jag läsa ikapp lite. Det är sån himla fart på vardagarna, så när man kommer hem på kvällarna är det så många sidor att jag ibland får ge upp. Min nya strategi är att läsa de senaste 10 sidorna iaf. 

PB - Toppen med sammanfattningen till Nenne, den funkade bra för mig med Håller verkligen tummarna för att det går vägen med din sambos jobb! Mögel mögel att din kropp inte riktigt hänger med i svängarna, förstår att du känner dig frustrerad!

Nenne - Kul att få en liten rapport! Måste in och kolla i galleriet - för visst finns det väl en bild på underverket där? Fick ju i och för sig via mailen, men foton kan man ju inte få nog av... Har ni bestämt något namn?

Porchez - Tråkigt att höra att du mår dåligt, hoppas att du hittar någon som kan vara till hjälp. Det är toppen att få lite hjälp utifrån ibland! Såg att Lappis hunnit före med info om Entourage - jag är oxå ett fan! Lite som SATC fast för killar

Oms - Åh, läste om ADHD-diagnos, vem av dem? Måste vara kämpigt, men kanske skönt att veta vad det bottnar i?

Vänner - Stackars dig som åkte på mjlkstockning. Minns hur det var och det var verkligen hemskt! Skönt att du verkar vara på bättringsvägen!

• Izzie

Själv sitter jag lite och vill få tiden att gå. Köpte ett grav test på apoteket idag, men är lite skraj för att testa. Mensen kom två dagar för tidigt förra månaden, så kanske att den kompenserar för det nu? Känns som tanten är på G hela tiden, men trots idoget pappersmuffande syns inget. Skulle såklart vilja veta om det är något, men samtidigt är det så trist att bli av med hoppet. För det visar säkert minus.

• Izzie

Heeej Nenne! Tänk att jag lyckades träffa dig! Gud så gott med potatisgratäng! Det är jag oxå vrålsugen på! och parmesanost! och oliver! Hmm, kanske är gravid ändå? Eller bara jävligt hungrig...

• Izzie

Nenne - Superfint skåp! Blev gratängen bra? Blev så inspirerad så jag spolade idén om klyftpotatis och gjorde potatisgratäng jag med. Så himla gott, har nog inte ätit potatisgratäng på flera år...

Lohmanders säger ni? Det har jag heller aldrig testat, men det får det nog bli då eftersom den verkar vara populär.

Top Gear tittas det på en del här oxå. För att vara ett bilprogram är det faktiskt ovanligt bra!

BS - Hur blev middagen med matvetet, hasselnötterna och citronetten igår? Hoppas ni får sova mer i natt och att Iris slipper ha mer ont.

Telis - Japp, jag fick igång datorn faktiskt. Tack för tipsen!

• Izzie

Snaily - Härligt att det snart är dags att sluta jobba! Tänk vad fort tiden går egentligen!

Piggis - Grattis till jubileet! Hade ni en mysig middag? Skönt att du fått lite hjälp med din förlossningsrädsla. Hur långt är det kvar innan det är dags?

• Izzie

Nä, dags att krypa i säng här med. Maken ska upp och spela golf imorgon bitti, så jag lär väl få gå upp med tuppen och kolla på Emil i vanlig ordning.

• Izzie

Jag fick cocillana utskrivet när jag var gravid med Matilda vet jag. Hon verkar ha blivit helt ok! Nä men skämt åsido, den ska vara ok sa läkarna till mig.

Svar på tråden Livets toppar och dalar