Tur att det är helg för nu hinner tom jag läsa ikapp lite. Det är sån himla fart på vardagarna, så när man kommer hem på kvällarna är det så många sidor att jag ibland får ge upp. Min nya strategi är att läsa de senaste 10 sidorna iaf.
PB - Toppen med sammanfattningen till Nenne, den funkade bra för mig med
Håller verkligen tummarna för att det går vägen med din sambos jobb! Mögel mögel att din kropp inte riktigt hänger med i svängarna, förstår att du känner dig frustrerad!
Nenne - Kul att få en liten rapport! Måste in och kolla i galleriet - för visst finns det väl en bild på underverket där? Fick ju i och för sig via mailen, men foton kan man ju inte få nog av... Har ni bestämt något namn?
Porchez - Tråkigt att höra att du mår dåligt, hoppas att du hittar någon som kan vara till hjälp. Det är toppen att få lite hjälp utifrån ibland! Såg att Lappis hunnit före med info om Entourage - jag är oxå ett fan! Lite som SATC fast för killar 
Oms - Åh, läste om ADHD-diagnos, vem av dem? Måste vara kämpigt, men kanske skönt att veta vad det bottnar i?
Vänner - Stackars dig som åkte på mjlkstockning. Minns hur det var och det var verkligen hemskt! Skönt att du verkar vara på bättringsvägen!