• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Parnassia

Telis - det låter najs!

Äter ni osten som den är eller har ni nåt till?

• kängu

OOOOOOH viiiiiin!!!!!! Jösses vad sugen jag blev Telis! Själv sitter jag och klunkar Echinagard, inte lika gott Kanske ska ta mig ett glas vin också.

• kängu

Även Ru sover sedan en halvtimma, ovanlig tidigt. Mycket skönt!

• passionsblomman

Av vårt tålamod med vårt gamla härke till panna är det dock INGET kvar.

Alltså ska vi nu kolla med nbanken ifall vi NU kan få belåna huset till att installera helt nytt vedpanne och ack.tankpaket. Får vi nej så vet jag inte vd d´vi ska ta oss till. det går bara int att få fart och effektivitet på det aset.

• kängu

Håller tummarna för att ni får belåna huset PB!

• Parnassia

TAck PB!

Men vad trist med pannan! Jag minns hur du slet förra vintern när det var så kallt. Hoppas banken ger er lån!

Har ni inga ack:ar nu? Eller hur var det?

• passionsblomman

kängu skrev 2010-10-21 19:38:27 följande:
    Håller tummarna för att ni får belåna huset PB!

Tack! Det behövs. För med tanke på min jobbsituation så är det nog risk att de säger nej.

• Hattis

Håller tummarna för pannlån PB! Kom just hem och jag fryyyyser. Vi hade dessutom sommartäckena tills bara för en vecka sedan då vi kom på att det var dags att ta fram varma duntäckena. Jag hade flanellpyjamas och tyckte att det var så himla kallt. Snacka om trögt. Helst skulle jag ha sådana där gammaldags riktigt tunga täcken om ni förstår var jag menar?

Grattis Parnassia! Det verkar som om du tycker att det är lite spännande trots allt?!

Kängu - 13000! Tjo. När kör AM igång nya tråden?

Telis - jag känner mig också inspirerad. Och vi har en öppnad flaska rödtjut i kylen (ja Lappis, jag vet att den är för kall ) Den får nog stå framme ett tag iofs.

Tänker nog vaccinera mig trots allt. Också ett sätt att fira helgen på

Svar på tråden Livets toppar och dalar