Usch, jag lider med dig. Det gör alltid ont när man blir sviken men detta var ju helt galet. Ullared?! Va fan, sist jag kollade stod det ganska stabilt på marken så det lär nog stå kvar ett ganska bra tag till! Hur tänkte hon när hon valde det framför dig å din stora dag?
Förmodligen är detta en tjej som inte kan gå ifrån sina egna önskningar och sin egen vilja. Hon verkar ju inte ha möjlighet att sätta sig in i din situation utan blir istället defensiv när du försöker vara ärlig mot henne (och kallar dig löjlig).
Nä jag säger som de andra. Det där är ingen vän. En vän är en person som håller vad de lovar, är ärliga, respekterar dig och ställer upp på en så viktig dag. Med sådana "vänner" behöver du ju inga ovänner iaf.
Men om hon svikit dig förut och sedan sviker på ett sätt som detta så ser jag ingen anledning till att du ska behålla den vänskapen. Den verkar inte ge dig någonting, mest ta ifrån dig och det är inte så vänskaper ser ut. Det låter som att du sätter in på vänskapskontot och hon tar ut. Det är inte en okej fördelning!
Hoppas iaf Er dag blir underbar och allt ni drömt om. Detta är din dag och den ska inte hon få förstöra. Så njut av den och ta hand om dig!
Kram Rebecca