• KarolineEriksson

Sviken av min vän!

Vi ska gifta oss den 31/7. Vi skickade ut inbjudan till alla som skulle få komma redan i April med ett osv. 31 Maj. Min nära vän skulle givetvis komma på bröllopet. Men nu när jag satt på jobbet i veckan så får jag ett sms där det står följande : Jag kan inte komma på bröllopet för jag ska åka till Ullared den 25 juli.

Jag vart genast väldigt besviken och vet inte hur min relation till henne kommer vara efter detta.

Vad tycker ni andra om detta?

Hon tycker att jag är väldigt löjlig.

• Svar på tråden Sviken av min vän!
  • Rufsas

Du skämtar? Hon ska till Ullared? Om hon inte fattar varför du blir ledsen över det så kanske hon inte är en riktig vän?

• KarolineEriksson

Ja precis Ullared. Och ändå har hon sagt i flera mån att hon ska komma på bröllopet.

Sedan tackade hon nej till möhippan då hon inte hade " råd " men det förklarar ju saken om man ska åka till Ullared.

• mattiasFästmö

hahaha, eller egentligen är det ju inte alls roligt. men det låter lite komiskt. Dumpa säger jag bara. om hon föredrar att storhandla på ullared framför din bröllopsdag så är hon inget att ha iallafall.

• empa83

jag känner som så att nu när man ska ha bröllop kommer det fram vilka som är ens verkliga vänner.... fattar verkligen inte vad det är med vissa! Och ULLARED???? va fan???

• Moi mokulat

haha ULLARED? vilket skämt. Jag hade inte kunnat säga vad jag tycker.

Några i min m2b släkt skulle spela en fotbollsmatch. Mamman är tränare.
    Men nu är matchen inställd, men jag är så j-vla besviken. En fotbolls match för ett bröllop.

• Astro

Jag fattar inte, hur länge ska hon vara på Ullared om hon ska dit den 25/7 och du gifter fig den 31/7?? Verkar helt sjukt!! Det måste ju vara något annat som ligger bakom, annars är hon ju helt väck!

• empa83

ja då verkar det ju ännu dummare...

Astro skrev 2010-07-20 17:51:05 följande:
    Jag fattar inte, hur länge ska hon vara på Ullared om hon ska dit den 25/7 och du gifter fig den 31/7?? Verkar helt sjukt!! Det måste ju vara något annat som ligger bakom, annars är hon ju helt väck!
  • empa83

jag läste inte det innan...;)

• Astro

Och hur kan hon tycka du är löjlig?

Jisses!! De av våra vänner som inte kommer har antingen haft synnerligen goda skäl eller som i ett fall åtminstone förklarat att det beror på personliga känslomässiga skäl...

Svar på tråden Sviken av min vän!