Tyvärr blir man tvungen att rensa i sin vänskapskrets då och då...jag har gjort det samma inför mitt bröllop då jag blev väldigt sviken av en utav mina närmsta vänner. Hon är bjuden till mitt bröllop i september och för en månad sedan skickar hon mig ett meddelande på msn att hon gifter sig imorgon??? Det kom verkligen från ingenstans och att hon skulle hålla en fest i kombination med att deras dotter skulle döpas veckan efter.
Självklart blev jag besviken eftersom jag hade räknat med att vara gäst på hennes bröllop men vill man inte ha gäster så är det fine...alla bestämmer över sitt bröllop. Men hon blir så sur för att jag inte kunde komma på festen...jag hade planer på kvällen som var inbokat månader innan hennes dotters dop. Dopet med kaffe och tårta skulle jag hinna med men tyvärr ingen fest. Hur jävla fräck får man vara att bjuda in till bröllopsfest en vecka innan och sen dessutom tro att alla ska komma?
Men saken var den att jag hade min webcam på så jag hör hur hon snackar skit om mig till sin blivande, själv är hon absolut inte medveten om detta och jag spelar dum och låtsas som ingenting och när jag sen konfronterar henne ljuger hon...efter mkt om och men så har vi avslutat våran vänskap...känns både bra och dåligt...men seriöst att åka till jävla fucking Ullared och köpa billigt skit som snart går sönder iaf istället för att gå på ditt bröllop...då är man verkligen ingen vän!!!
Lycka till....följ ditt hjärta och magkänslan...det är det bästa!