• Svar på tråden Tantvarning numero 9
  • Cantaton

Vilken ljuvlig dag! Först får jag ett härligt sms av ett av sommarens brudpar där de tackar för "superfin sång". Sedan dimper ett kort ner från ett fjolårsbrudpar och slutligen kommer ett mail från ett annat av sommarens brudpar där det står att jag sjöng "magiskt vackert". Sådana här dagar går det bara inte att betvivla att jag givit mig in på rätt bana.

• Panzerfaust

Sonja/ Alla sidor är partiska, tyvärr, det enklaste är att kolla på partiernas egna hemsidor, men det lovas mycket guld och gröna skogar oavsett var du letar. Vad är du mest intresserad av? Allianspartierna eller vänstertrojkan? Jag kan ge dig bra orsaker att rösta på oss i FP men jag kan inte ge dig någon vettig anledning att rösta vänster så det får du be någon annan om

Villemoa/ Jobbar som gymnasielärare i Sh/Hi/Re+ lite annat smått och gott. Känns grymt skoj.

• Villemoa

Vad kul Panzer att det känns bra! Det är sånt man ska komma ihåg när det blir mörkt, segdraget och motigt framåt höstkanten...fast du får ju en redig julklapp i år så det uppväger nog!

• Sonja68

Panzerfaust skrev 2010-08-10 22:17:58 följande:
    Sonja/ Alla sidor är partiska, tyvärr, det enklaste är att kolla på partiernas egna hemsidor, men det lovas mycket guld och gröna skogar oavsett var du letar. Vad är du mest intresserad av? Allianspartierna eller vänstertrojkan? Jag kan ge dig bra orsaker att rösta på oss i FP men jag kan inte ge dig någon vettig anledning att rösta vänster så det får du be någon annan om Villemoa/ Jobbar som gymnasielärare i Sh/Hi/Re+ lite annat smått och gott. Känns grymt skoj.