• Svar på tråden Tantvarning numero 9
  • Cantaton

Tack

Sonja68 skrev 2010-08-06 11:45:21 följande:
    Skulle vara kul att höra en sopran sjunga den och du har så fin, underbar sopranstämma
  • dfk

Oj vad ni har hunnit skriva..

Cantaton, vilken jättefin lägenhet! Hur har det gott med banken?

Soldemor, roligt att det gick bra på utställningen!

Kram på er alla!

• Cantaton

Vi har fått en tid med banken på onsdag förmiddag. Så vi hoppas bara att de håller lägenheten tills dess.

dfk skrev 2010-08-06 22:44:21 följande:
    Oj vad ni har hunnit skriva.. Cantaton, vilken jättefin lägenhet! Hur har det gott med banken? Soldemor, roligt att det gick bra på utställningen! Kram på er alla!  
  • Soldemor

Cantaton skrev 2010-08-06 22:49:07 följande:
    Vi har fått en tid med banken på onsdag förmiddag. Så vi hoppas bara att de håller lägenheten tills dess.

*Ber för Canttant och att hon skall få lägenheten*

• Cantaton

Fina.

Soldemor skrev 2010-08-07 09:46:36 följande:
      *Ber för Canttant och att hon skall få lägenheten*
  • Soldemor

*rodnar lite blygsamt*

Nu skall jag iväg och döpa en Alva, samt ha vigsel för Kåseberga (någon har kanske stött på henne här i någon annan tråd).

Ivkäll skall vi på Afrika-fest! Spännande!

• Cantaton

Åh en liten Alva. Jag ska sjunga för Helena och Lee på deras bröllopsdag.

Jag undrade just vad du menade med Kåseberga en annan dag, men det är alltså ett nick.

Afrikafest låter spännande!

Soldemor skrev 2010-08-07 10:21:26 följande:
    *rodnar lite blygsamt*Nu skall jag iväg och döpa en Alva, samt ha vigsel för Kåseberga (någon har kanske stött på henne här i någon annan tråd).Ivkäll skall vi på Afrika-fest! Spännande!
  • Sonja68

Morsning!

Var på tjejfest med ryska väninnorna igår. Vi bytte kläder som vanligt och jag fick mig en sommarklänning, en kavaj, två tjocktröjor, en topp mm. Så jag är nöjd Sommarklänningen är en sån där vardagsklänning/strandklänning som man bara drar över huvudet och så går man iväg.

Som vanligt åt vi en massa god mat och dansade och skrattade. Jag hade töserna med mig så jag var inte kvar så länge, men T o K tyckte det var kul på tjejfest. En annan väninna hade också med sig sin femåriga tös, så de lekte o hade skoj de också.

Svar på tråden Tantvarning numero 9