• Snigel Bee

Varför e de så dyrt me slöjor och underkjolar??

Köpte min klänning ida och underkjol och slöja e ju sååååååååå dyrt!! Jag förstår det seriöst inte! Hur kan en enkel slöja utan något på som dessutom inte ens e lång kosta 1000 nåt! O samma me underkjolen, varför så dyrt??? Vill ha en rätt stor underkjol, har ni erfarenhet av att sy era egna? Blev det bra? Dyrt?
    Funderar på om man inte kan få d uppsytt så att d blir billigare! Va tror ni?

• Svar på tråden Varför e de så dyrt me slöjor och underkjolar??
  • ollasulrika

beroende på vad för färg du ska ha så har jag en slöja jag gärna kan sälja för en billig peng.

jag har ändå valt att inte använda den utan jag ska enbart ha pärlor i håret som dekoration...

denna är vit...det går som ett snirkligt vitt band längst ut. men vill man ha bort det så går det säkert att ordna.

• Snigel Bee

Åh va snäll du e! Klänningen e dock ivory så går inte!! =(

ollasulrika skrev 2010-07-13 18:36:34 följande:
    beroende på vad för färg du ska ha så har jag en slöja jag gärna kan sälja för en billig peng. jag har ändå valt att inte använda den utan jag ska enbart ha pärlor i håret som dekoration... denna är vit...det går som ett snirkligt vitt band längst ut. men vill man ha bort det så går det säkert att ordna.

• cajeli

Att sy en underkjol är inga problem och inte så dyrt heller, min gick på 188:- för allt material, jag hade dock tyll i min så vad det kostar med ringar vet jag inte, kolla syaffären. Lycka till!

• KatjaB

australien tar ett bra tag också, där går i princip alla paket genom deras tull.. england o kina går rätt fort,

• Zia 20090618

Hehe beställde ett par dussin servettringar på en onsdag, tisdagen därpå låg det ett paket utanför dörren ;)

• Snigel Bee

Oj de gick ju fort!

Zia 20090618 skrev 2010-07-13 20:25:22 följande:
    Hehe beställde ett par dussin servettringar på en onsdag, tisdagen därpå låg det ett paket utanför dörren ;)

• Ingvarsson

ska hyra slöja, känner att det inte är värt att köpa

• Snigel Bee

Så onödigt inlägg!!

alouette skrev 2010-07-13 20:27:32 följande:
    Jaså!! Sy själv då!

• Zia 20090618

På tal om rubriken: allt som har med bröllop att göra är svindyrt för att så många är beredda att betala för det.

Svar på tråden Varför e de så dyrt me slöjor och underkjolar??