Någon som gifter sig Juli 2011?
Någon mer än jag som gifter sig då?
Vet inte om det finns Juli2011 tråd :D
ÄNTLIGEN får jag bli fru
Någon mer än jag som gifter sig då?
Vet inte om det finns Juli2011 tråd :D
ÄNTLIGEN får jag bli fru
Vi skickade STD via Facebook och mail, bara min gamla mormor som fick ett vykort istället
Vi skickade till de 50 närmaste och 30 anmälde sig direkt
Jag gjorde ett litet rim:
----------------------
JA!!!!!!
Kärleken och romantiken spirar
och vi vill att du med oss vårt bröllop firar
Nu är det mindre än ett år kvar blott
tills vi gifter oss i Eslöv på Ellinge slott
Så boka in det datumet i kalendern redan nu
så du kan vara med när vi blir man och fru
2011-07-16 vill vi att just du blir vår gäst
på vår kärleksfyllda bröllopsfest!
Med kärlek <3
Cecilia & Michael
PS. Inbjudan kommer i vår. DS
RockTroll: tusen tack för länken!
Aha... du kör FB! Alla mina verkliga vänner är inte med där :), men jag kan ju maila dem! Lycka till ;)
Nu är festlokal och vigselplats bokad, 30 Juli som vi hade hoppats på :) Det firades genom att jag köpte min första bröllopstidning. Sen kom sambons slips på posten som jag köpte till honom på tradera. Han kommer bli så snygg :)
Kul!
Jag har provat fler brudklänningar idag, den här gången blev det några fina från Lilly. Ska åka till Köpenhamn nästa vecka och prova fler
:) Roligt!
Såg i min bröllopstidning att det är bröllopsmässa i höst, själv ska jag försöka gå i trollhättan kanske kommer det en nära er.
www.alltombrollop.com/broellopsmaessor.aspx
(ps: känns som att man spamar tråden var är alla som skrev i början av den? ds
Ja själva festen blir i Stockholm och jag skulle vilja laga maten själv. Har fått tag i ett alternativ nu, men det kostar 25.000:-, det tycker jag var i saftigaste laget. Jag får söka vidare. Jag ska boka vigseln nu också för sökerhets skull, även om det inte är i Stockholm.
Vi gifter oss i juli, den 9_e för att vara exakt=)
Kul med bröllopsmässa, synd att vi måste vänta tills februari innan den kommer till Malmö :-B