Någon som gifter sig Juli 2011?
Någon mer än jag som gifter sig då?
Vet inte om det finns Juli2011 tråd :D
ÄNTLIGEN får jag bli fru
Någon mer än jag som gifter sig då?
Vet inte om det finns Juli2011 tråd :D
ÄNTLIGEN får jag bli fru
30 juli har vi tänkt gifta oss=)
det vill säga, om inte bm skenar iväg med mat och alkohol, för det blir det nog september.. än så länge känns det dock betryggande.
BT's budgetverktyg är verkligen ens bästa vän:D
Haha, en budget är ju fortfarande bara en budget, så vi får väl se var vi hamnar till slut
Bantningen har skett genom att vi väljer buffé istället för trerätters, ska försöka köpa klänning på rea nu i höst, ringarna blir billigare än vi först tänkt oss (min man ska också ha ring) och har fixat gratis make up och en kompis som hjälper mig med tårtorna.
Bröllopsresan är dock inte med i budgeten
Hej! åh toppen kul med en juli 2011. Jag och min m2b har bokat lokal och kyrka till den 2 juli 2011. Det känns som att det närmar sig nu. Vi har pratat om giftemål sedan i vintras men nu är det bokat. Vi är i full gång med planeringen. Kul att följas åt så man kan jämföra och ge varandra lite tips på vägen. Vi har även bokat tid hos en guldsmed som skall göra min ring. Budgeten är satt, dock ännu oklart om hur mycket alkoholen kommer att kosta.
Hej, SSegerberg, välkommen i tråden vi köper alkohol i Tyskland och det sparar massor eftersom många av våra gäster är duktiga på att dricka
Efter att jag skummat igenom tråden inser jag som flera andra att jag inte allt verkar vara ut i föör god tid. Skönt! jag som väntat på att kunna yppa att jag vill börja prova klänning nu! Jag behöver nog ta mig en tur i klänningsaffärerna.
Jag glömde skriva att jag bor i Trollhättan, vistas mycket i GBG och även i Skövde.
Vi har en budget på ca 50 000 kr och detta verkar vi än så länge hålla.
Jag pyssler mycket själv så jag tror att det lättar kostnaderna i budgeten.
Som jag skrev har jag nog koll på det mesta, det enda är en bra fotograf. Måste börja titta på detta snart...
Lunagarden: Ja tysklan kommer det att bli! Det känns inte rimligt att köpa allt på systemet.. det blir en kul resa också för mig som inte bor så nära som du..
Jag och min fina sambo ska gifta oss 23/7-2011 och jag längtar som en tok! Tiden dit kan inte gå fort nog! Längtar så efter att få bli fru :D
SSegerberg: Jag är ifrån Vänersborg och vårt bröllop kommer äga run i Västra Runhems kyrka. Vart ska ni gifta er?
tycks vara några runt Skaraborg - jag är nedflyttad till Skövde:)
SSegerberg: om du tänker prova klänning i Skövdetrakten så har jag hört att Kristinaboden skall vara riktigt bra, samt Dressed for Success i Skara.
Jag ska prova klänningar på Lillys i Köpenhamn imorgon!!!
Vi gifter oss den 9 juli 2011 i Skåne. Vi har hunnit boka kyrka och lokal än så länge men inte så mycket mer.
Hej Mia, var ska ni gifta er? Vi ska ha både vigsel och fest på Ellinge slott utanför Eslöv