21 augusti 2010
Jag vet att jag inte är ensam...
Jag vet att det kommer fler.
Ska vi "hänga" här tillsammans?
Jag vet att jag inte är ensam...
Jag vet att det kommer fler.
Ska vi "hänga" här tillsammans?
Nu är min klänning på väg! Enligt Fed ex ligger den i Memphis just nu i väntan på vidare skippning mot Europa. Spännande!
Här är en till! Känner mig rätt stressad eftersom det känns som att vi har så mycket kvar att göra... men det ska väl ge sig, bara att jobba på!
Idag har jag köpt mina skor, vilken tung sten som släppte då. Jag har ganska breda fötter så jag tror jag har provat 1547865415, antal skor innan jag nu hittade ett par snygga OCH bekväma skor :)
Skor - det är mitt dilemma också. Jag vill ha röda. Brud73, kan du visa dina?
Jag beställde ett par satinskor som jag hittade i en bröllopstidning i höstas, men som sedan försvann från varenda butik och nätsajt för att det var förra årets kollektion. Jag sökte med ljus och lykta, hittade ett par, tre nummer för stora i en bröllopsbutik, men hittade tillslut en återförsäljare i London. De färgade mina fina, fina skor i fuchsia och skickade till mig, det blev inte tokdyrt (och inte billigt, men nästan 500:- mindre dyrt än hos Bröllopsbutiken)
Här är en till brud som gifter sig den 21 augusti!! På fredag ska jag iväg och prova klänningen och sy upp den och förhoppningsvis endast sy in den :) Fixade underkläderna i helgen och tycker det är så tråkit att utbudet är så litet för en med lite större bröst, har 70G ibland till och med 70 H men det fanns inte i axelbandslös där jag har provat och som tur var passade G mig denna gång! Andra som har haft lika svårt att fina underklader som passar?
Jag har också svårt att hitta underkläder. Jag har inte lika stor byst som dig, utan snarare 70D. Jag har dessutom ena riktigt vattniga hängisar, så det blir nog dyrt om det ska bli snyggt. Jag är superavis på dem som kan handla snygga billiga underkläder på de stora kedjorna.
Åhh så dyrt behöver det inte bli allt beror på vad för typ av klänning du ska ha. Min är axelbandslös men med axelband blir utbudet större! Om du handlar bland de lite "finare" märkena så kommer du att bli supernöjd och alltid vilja använda dem!
Idag ringde jag fotografen och bokade tid till bröllopsdagen samt en konsultationstid ett par veckor innan. Har en fråga, fotografen ska fotografera oss innan vigseln vad tycker ni är rimlig tid att börja om vigseln är klockan 16.00?? Han ska enbart fotogafera oss innan vigseln, vad tror ni det kan kosta - glömde fråga honom vad han skulle ta :)
Tyvärr har de inte min storlek så jag dissar dem ;)