• TalisQualis

Secret box/morgongåva

Jag är inne på att göra en secret box till min m2b och ge som morgongåva. Har kollat runt på lite olika fotografer men tror nu att jag hittat en som klarar min budget och som tycks göra fina bilder. Men jag undrar om någon har erfarenhet av dem? Var dom bra? Treliga? alla kommentarer välkommnas. www.linaochlinda.com heter dom.

Jag har redan gjort en prelbokning hos dom, men jag vill vet lite mer om dom innan jag bekräftar bokningen!

En anna fråga när vi ändå är inne på ämnet. Vad ska man ha på sig :) ?

• Svar på tråden Secret box/morgongåva
  • Korallbruden

Min kärlek har gjort en minibox till mig... och jag får inte se bilder ännu... vill hacka hans dator där bilderna finns. Han hittade läckra kalonger med text bak till: This tight ass belongs to my wife. Med dessa har han och två bestmen varit hos fotografen...

• eigollet

Varit och hämtat boken hos Linaoch Linda idag! Mycket nöjd förutom att jag nog ändå borde tagit redigerade bilder, eftersom jag inte insett hur mycket leverfläckar jag har! Det blev väldigt tydligt i svart vitt... Nåväl, jag är jätte nöjd ändå! Kram till er!

• TalisQualis

Va kul eigollet Jag längtar bara mer och mer till 17e augusti nu (då jag skall dit)!

Det där med leverfläckar är något jag slipper undan, dock får jag massor av fräknar under sommarhalvåret.... jag hoppas inte dom kommer synas allt för väl på bilderna! Dom är i för sig ljusa, men ändå

• Sanna2010

Åh va roligt!!! Jag ska hämta mitt album 12 juli.... Känns så långt dit...

• MrsMuffin

Jag funderar starkt på att göra en secretbox. Min kille har inte en aning om att sånt finns överhuvudtaget haha...han skulle bli SÅ glad. Men vad har man på sig??? Skall man köpa några fina underkläder kanske?? Ni som blivit fotade, vad hade ni på er? Man är inte naken va? *hjälp*

• TalisQualis

MrsMuffin

Kul att du funderar på secretbox! Min kille vet inte heller att det finns så kan kommer bli jätteglad! Jag skall ha en vit korsett på nån bild, en vit skjorta (m2b´s) på någon, samt vara hel naken på någon (självklart på ett smakfullt sätt). Förutom snygga underkläder får man inte glömma andra assesoarer som tex skor, stumpeband, slöja, rosblad osv Det är helt upp till var och en vad man vill ha på sig, är man osäker brukar fotografen vara snäll och komma med ideér!

• emelia79

Hur lång tid tog det innan ni fick hämta era bilder?

Vet någon om någon annan än Linaochlinda eftersom de kanske inte kunde i juli.

• UlFre

Jag gjorde min secretbox i Clarion Hotell. Fotograf var Giorgios från Orasis foto. Det tog mig 3 veckor att välja från mina bilder och fotografen behövde 1 vecka till för att fixa mina utvalda bilder och förberedda albumet. Några få bilder finns på  orasisfoto.blogspot.com När jag träffade honom dock, för att planera/diskutera, fick jag se jätte många bilder för att få ideer. Jag har inte ångrat mig alls för fotograferingen , den blev riktigt uppskattad. Angående bilderna i albumet, alla var redigerade som eigollet, annjan och andra prata om. 

• UlFre

Glömde säga att det kostade 2400:- för album med 16 bilder och present låda / förpackning.

• MrsMuffin

Hur redigerar de..?? vad "tar de bort" liksom?? Jag hoppas jag vågar..iii. Det är en kvinnlig fotograf som jag känner lite vilket både känns okey och hemskt.

Svar på tråden Secret box/morgongåva