• TalisQualis

Secret box/morgongåva

Jag är inne på att göra en secret box till min m2b och ge som morgongåva. Har kollat runt på lite olika fotografer men tror nu att jag hittat en som klarar min budget och som tycks göra fina bilder. Men jag undrar om någon har erfarenhet av dem? Var dom bra? Treliga? alla kommentarer välkommnas. www.linaochlinda.com heter dom.

Jag har redan gjort en prelbokning hos dom, men jag vill vet lite mer om dom innan jag bekräftar bokningen!

En anna fråga när vi ändå är inne på ämnet. Vad ska man ha på sig :) ?

• Svar på tråden Secret box/morgongåva
  • eigollet

Jag ska till linaochlinda på tisdag. Superpirrigt!
    Rapporterar såklart efteråt, jag har inte bestämt mig för de mer arbetade bilderna ännu, tänkte kolla skillnaden först!

• TalisQualis

Åh va spännande eigollet! Jag väntar med spänning på rapporten redan nu!

• Sanna2010

Jag med! Jag ska dit på onsdag nästa vecka!!!! hihi

• AnnJan

Jag bokade tid hos dem den 12:e juli så jag är jättenyfiken på att få höra mer från er efter era besök. Och jag undrar liksom TalisQualis vilka bilder ni valt, redigerade eller inte. =)

• Sanna2010

Hon frågade vad jag ville ha när jag bokade... Då valde jag oredigerade, tänkte att jag ser ut som jag gör och tycker inte det är värt 1000kr till för att få de redigerade. men nu blir jag osäker när jag läser andra inlägg...

• Jmms

Tips på vad man kan ha på sig:

Jag hade med min brudklänning, på en av bilderna drar jag upp ena sidan av klänningen och visar strumpebandet.
    Jag snodde med med den blivande mannens vita skjorta, under den hade jag svarta underkläder. Jag hade skjortan uppknäppt. Och nej, det ser inte dumt ut trots att skjortan är i 3XL. Vi tog bland annat ett kort bakifrån där jag har skjortan lite nedhasad över axeln och tittar bakåt mot kameran.
    Sedan hade jag mina vita underkläder som jag ska ha på själva D-Day. Då hade jag även strumpebandet på.
    Och efter det tog vita bilder utan några underkläder, bara ett vitt tyg runtom (typ samma tyg som en slöja).

Hoppas det gav lite inspiration.

• jensol

Jag valde oredigerat  för jag tyckte det blev för dyrt. Ska hämta boken nu på lördag, ahhh så spännande  Återkommer om hur resultatet blev.

• KlaraV89

Åhh vad kul att få höra om esultatet, visst var det roligt

• jensol

Nu har jag hämtat boken! Den blev jättebra oredigerat Tycker inte man behöver lägga en tusenlapp extra för det.  Det var verkligen roligt att göra, så Go for it tjejer

• eigollet

Nu har jag varit hos Linaochlinda. Det var ju lite pirrigt till att börja med med Linda gjorde ett bra jobb för att få mig att släppa loss lite! Och bilderna blev jättefina! Jag valde obearbetade för jag tyckte bilderna blev tillräckligt softade bara genom att de ändrades till svartvitt.
    Lycka till ni andra som ska dit, rekommenderas!

Svar på tråden Secret box/morgongåva