• TalisQualis

Secret box/morgongåva

Jag är inne på att göra en secret box till min m2b och ge som morgongåva. Har kollat runt på lite olika fotografer men tror nu att jag hittat en som klarar min budget och som tycks göra fina bilder. Men jag undrar om någon har erfarenhet av dem? Var dom bra? Treliga? alla kommentarer välkommnas. www.linaochlinda.com heter dom.

Jag har redan gjort en prelbokning hos dom, men jag vill vet lite mer om dom innan jag bekräftar bokningen!

En anna fråga när vi ändå är inne på ämnet. Vad ska man ha på sig :) ?

• Svar på tråden Secret box/morgongåva
  • TalisQualis

eigollet - Va roligt att du blev så nöjd!

När jag bokade tiden så frågade dom om jag ville ha bearbetade bilder eller inte. Och jag valde det billigare alternatvitet, alltså icke bearbetade bilder. Jag tror det kommer bli bra och med era kommentarer nu så känner jag min mycket övertygad om att det kommer bli kanon! Vill dit redan nu känner ja

• Sanna2010

Jag ska dit ikväll... hihi...
    E lite pirrigt faktiskt!

• TalisQualis

Lycka till Sanna2010! Förstår att du är pirrig Kommer jag också vara!

Glöm inte uppdatera sen

• Sanna2010

Nu har jag varit och fotat mig hos Lina & Linda! Supermysig studio och jättetrevliga tjejer! Väldigt fina bilder och ni tjejer som är nervösa har inget att oroa er för!

Man kan ju fota sig i något speciellt plagg om man har något som betyder nåt extra. Min kompis fotade sig i en skjorta som hon hade första gången hon träffade sin sambo (för ca 15år sen). Hon hade kvar den av nostalgi och det blev jättefina bilder!

Så jag kan verkligen rekomendera att ta med något plagg som betyder nåt extra

• KlaraV89

Kanske en dum fråga, oredigerade bilder, betyder det att man bara får dem rakt av typ som negativ och att man måste fixa dem tex svartvita själv? Kan vara bra att ha koll på om man ska fota sig igen av nån anledning för jag trode att alla gjorde som hon som fota mig och att det var standard att få fixade bilder

• Sanna2010

Oredigerade innebär att du får bilderna svart/vita insatta i album. Redigeringen innebär att de tex tar bort skuggor under  ögonen, ändrar ljuset i bilden osv...

Vi kommer även att få dem på skiva

• Starling Ann

Får man fråga vad ett album kostade?

• KlaraV89

Starling Ann
    Mitt kostade 1500 kr med redigering

• AnnJan

Jag litar på era omdömen så nu har jag också beställt oredigerade. Är ni nöjda så blir nog jag nöjd med. =)
    Min uppdatering av resultatet blir ju inte innan juli iaf, men sen så.

Svar på tråden Secret box/morgongåva