• TalisQualis

Secret box/morgongåva

Jag är inne på att göra en secret box till min m2b och ge som morgongåva. Har kollat runt på lite olika fotografer men tror nu att jag hittat en som klarar min budget och som tycks göra fina bilder. Men jag undrar om någon har erfarenhet av dem? Var dom bra? Treliga? alla kommentarer välkommnas. www.linaochlinda.com heter dom.

Jag har redan gjort en prelbokning hos dom, men jag vill vet lite mer om dom innan jag bekräftar bokningen!

En anna fråga när vi ändå är inne på ämnet. Vad ska man ha på sig :) ?

• Svar på tråden Secret box/morgongåva
  • uppochhoppa

Vi köpte av dem på en möhippa förra året ( bruden hade själv önskat det) och de var jätteduktiga och proffsiga. Bruden var så nöjd att hon använde tjejen som gjorde hår och smink till själva bröllopsdagen faktiskt!

Det bloggades om dagen ¨på www.thewedding.se

Ta ett kliv mot dina mål! - uppochhoppa.se
  • Zavannah

Angående tips om vad man ska ha på sig, så hade jag först vita underkläder och sedan svarta... På slutet hade jag ingen överdel, men var inlindad i täcket (fotades på hotell).

• TalisQualis

Tack för dom orden uppochhoppa =) Nu blev jag genast mindre nervös! Ska gå in på sidan och kika lite.

Zavannah - Tack för tipset. Låter fint med kontrasten mellan vitt och svart!

Någon mer som vill dela med sig?

• Sanna2010

ja, kom med förslag! Har ni haft typ korsett eller bara bh å trosa?

• TalisQualis

Är det någon som vet vilken typ av underkläder som gör sig snyggast på svart/vita bilder? Siden, spets, korsetter osv osv??

• TalisQualis

Undrar även om färg, vilken färg gör sig snyggast på svart/visa bilder? Ska man köra vitt?

• jensol

Hej!

Nu har jag gjort det, och jag blev helnöjd! Bilderna och jag blev skitsnygga ;-D De var supertrevliga så inget kändes pinsamt.  Fotografen visade precis hur jag skulle posa och kom hela tiden med olika ideèr. (hehe kan inte påstå att jag var någon naturbegåvning ) Sminkösen gjorde också ett bra jobb med hår/smink. Dock lägger dom nog inte ner så mycket tid på det som inför kanske andra bilder, är ju lite kort om tid. Jag hade lite "gammal" mascara på mig som hon bara bättrade på. Men helheten blev bra. Kan inget annat än att rekommendera dom. Kom inte för tidigt bara, man blir inte inte insläppt förrän precis innan sin tid. Detta var verkligen en rolig grej att göra, om inte för att ge bort så för sin egen skull! En riktig "ego-tripp" :) Hoppas nu bara att det uppskattas av mannen.

• jensol

Glömde tillägga att jag hade svart bh och trosa på första bilderna, sen bytte jag om till vit korsett och vit trosa. Hade med mig killens skjorta och mina svarta pumps. De har lite grejor där man kan låna, jag fick låna ett strumpeband  för jag glömde mitt hemma

• Peppo79

Vad brukar det kosta att göra en secret box?

• Sanna2010

Det beror helt på var du gör det. Men ca 2-3000 kr skulle jag tro... Sen e de väl olika vad som ingår oxå!

Svar på tråden Secret box/morgongåva