• TalisQualis

Secret box/morgongåva

Jag är inne på att göra en secret box till min m2b och ge som morgongåva. Har kollat runt på lite olika fotografer men tror nu att jag hittat en som klarar min budget och som tycks göra fina bilder. Men jag undrar om någon har erfarenhet av dem? Var dom bra? Treliga? alla kommentarer välkommnas. www.linaochlinda.com heter dom.

Jag har redan gjort en prelbokning hos dom, men jag vill vet lite mer om dom innan jag bekräftar bokningen!

En anna fråga när vi ändå är inne på ämnet. Vad ska man ha på sig :) ?

• Svar på tråden Secret box/morgongåva
  • danicalifornia

om dom va bra, trevliga och så skulle jag oxå vilja veta!!!

• Sanna2010

Jag har bokat hos dom! Jag ska ge morgongåva och min kompis ska ge till sin sambo när han fyller år

Vi ska dit 2 juni! Har fått ett jättebra intryck av dom!
    När har ni bokat?

• TalisQualis

Jag har bokat den 17e augusti så det är ett litet tag kvar!

• Sanna2010

ok, skriv gärna i min gästbok nån gång efter den 2 juni, så ska jag berätta hur de va! Har minne som en guldfisk ibland...hahaha!

• TalisQualis

Det skall jag absolut göra! =) (om mitt minne nu är bättre än ditt vill säga! haha, finns inga garantier för de)

Någon annan som har någon efrarenhet av dom eller vill komma med tips på vad man kan ha på sig?

• jensol

Jag ska dit nu på onsdag! Återkommer i slutet på nästa vecka med en rapport

• TalisQualis

Åh va kul! Hoppas det kommer gå bra! Jag väntar med spänning på raporten :P

• Sanna2010

Ja! Va kul! Ser oxå fram emot rapporten! Som sagt, vad ska ni ha på er?

Bara bh å trosa eller torslette?

• TalisQualis

Fick tips om att man kunde ha sin blivandes skjorta på sig, men min m2b är mycket stötte än mig så då får jag tälta, hihi och det är kanske inte så snyggt! Kanske kan man sitta naken och tyo krama skjortan så att det täcker vissa delar? Vad tror ni?

Jag hoppas på att få hem min brudklänning snart så jag kan köpa underkläder till den, beroende på vad det blir för underkläder till den så kanske jag kan ha de på fotograferingen?

Svar på tråden Secret box/morgongåva