• Carin o  Mikael

Skor från Matildas fest?

Någon som beställt skor från Matildas fest? Funderar på att göra det... Skulle vilja ha ett par i väldigt ljus skir färg med ett stpänne eller liknande.

Om man inte blir nöjd, går de då att lämna tillbaka trots att de är "specialbeställda"?

/C & M

• Svar på tråden Skor från Matildas fest?
  • Uppsalabrud2010

De tar inte emot beställningar för egendesignade skor just nu...Var där förr förra veckan och då sa hon det.

• Moi mokulat

När ska hon ta beställningar igen?

• Carin o  Mikael

Idag var jag och hämta mina beställda skor, är verkligen supernöjd trots lite försening pga askmolnet... Så nu har jag två att välja mellan :0)

Bilder finns i galleriet!

/C&M

• Moi mokulat

Carin o Mikael skrev 2010-04-28 21:47:04 följande:
    Idag var jag och hämta mina beställda skor, är verkligen supernöjd trots lite försening pga askmolnet... Så nu har jag två att välja mellan :0)Bilder finns i galleriet!/C&M

Jätte fina. Tycker de senaste var jätte fina i modellen.
    Är de sköna på foten? Jag har nämligen också funderat på dem, men jag är rädd att de ska skava.

Jag vill ha svarta eller vita Sen vill jag inte ha något spänne fram

• Carin o  Mikael
    Moi mokulat skrev 2010-04-29 12:59:28 följande:
      Jätte fina. Tycker de senaste var jätte fina i modellen.Är de sköna på foten? Jag har nämligen också funderat på dem, men jag är rädd att de ska skava. Jag vill ha svarta eller vita Sen vill jag inte ha något spänne fram
    Dom är supersköna faktiskt!!

/C&M

• Moi mokulat

Hoppas hon öppna snart igen så jag kan beställa.

• bruden i skogen

Jag beställde i januar och fick dem i går.

De var jättefina. Men oj vad mycket förstora. Det var båtar till mej.

Nu hoppas jag det skall kunna rätta till sej på 3 veckor. För det är då jag måste ha ett par som passar mej.

• Moi mokulat

Är de stora i storleken skorna?

• Lyckliga013bruden

Jag upplevde att de var lite stoa i storleken, MEN fötterna kommer svullna under bröllopsdagen. Mina skor var lagom i storleken typ efter middagen då det skulle dansas, för då hade de svullnat lagom mycket =)

Jag har hellre lite för stora skor de första timmarna och bekväma skor sen, än lagom skor först och försmå skor framåt kvällen.

• Moi mokulat

okej men man vanligt vis är en vanlig 38 ska man ta 39 då?

Svar på tråden Skor från Matildas fest?