• Carin o  Mikael

Skor från Matildas fest?

Någon som beställt skor från Matildas fest? Funderar på att göra det... Skulle vilja ha ett par i väldigt ljus skir färg med ett stpänne eller liknande.

Om man inte blir nöjd, går de då att lämna tillbaka trots att de är "specialbeställda"?

/C & M

• Svar på tråden Skor från Matildas fest?
  • Casmel

ceke: Är det 5 cm klack eller? *nyfiken*

• NightElf

Jag har också bild på mina i mitt galleri.

• mittid

Jag har köpt måttbeställda skor där och är helnöjd med allt!

• CeKe

Casmel: Nix, 3,5 cm. Blev lite lägre än jag trodde det skulle bli, men desto skönare egentligen

• Casmel

Ceke: Okej men då vet jag på ett ungefär hur mina kommer se ut

• marregus

Hur lång tid tog det innan era skor kom fram?

• Mirey

Har beställt mina därifrån o är lite missnöjd.
    Skorna kom efter någon vecka bara, så fet var bra. Men då hade de glömt o lägga in plattå, vilket jag hade beställt. Plus att skorna var för stora fastän hon mätte mina fötter. Detta inser jag när jag åker dit för att hämta dom, hon var inte där då. Så jag fick åka tillbaka dagen efter för att prova dom framför Mejan o gå ner i storlek. Ny beställning görs, jag får samtal i måndags om att skorna har kommit, men det är ett helt annat par än vad jag beställt! Jag ändrade nämligen mej efter att ha beställt de första paren, men hon sa att det gick bra då hon inte skickat iväg beställningen än. Så nu ska jag få dom nästa v o hela grejen känns juh lite B...

• CeKe

Jag beställde mina under jul-nyårshelgerna och ändå gick det max 2 veckor innan jag fick dem, så det var snabbt jobbat, tycker jag!

• Carin o  Mikael

Bestämde mig till slut och har nu beställt från Matildas fest. Roligt att kunna "designa" sin egen sko ändå!

Så nu är det bara att vänta :0)

/C & M

• Moi mokulat

Måste hitta skor. Jag står här och måste mäta min längd, men vet inte hur stor klacken blir.

Mina funderinga bekvämt, klack, svart. Skor som jag kan använda mer än denna gången. Att de verkligen sitter på foten. Provade par skor i en butik i lördags och det kändes som klacken vek sid in varje gång man gick. Annars var de fina.

Svar på tråden Skor från Matildas fest?