• Carin o  Mikael

Skor från Matildas fest?

Någon som beställt skor från Matildas fest? Funderar på att göra det... Skulle vilja ha ett par i väldigt ljus skir färg med ett stpänne eller liknande.

Om man inte blir nöjd, går de då att lämna tillbaka trots att de är "specialbeställda"?

/C & M

• Svar på tråden Skor från Matildas fest?
  • Kribban

Jag beställde mina skor från Matildas och blev jättenöjd men hon har öppetköp så skulle du vara missnöjd behöver du inte köpa dem. Lycka till!

• asfaltsblomman

Då var de beställda! Blev ett par vita stövlar modell Mb0039.
    Hoppas de blir bra

• Dream Messiah

Var kan man prova skorna då? Någon nämnde Sumpan?

• Carin o  Mikael

Hon har en del hemma som man kan prova, men du måttar dina fötter för att få rätt storlek också. Hon har butik i Sundbyberg men tror att man måste boka tid.

/C & M

• QueenT

Jag har beställt därifrån men mina skor har inte kommit än så jag kan inte uttala mig om huruvida jag är nöjd eller inte.

Egentligen ska man väl boka tid om man vill komma till butiken och prova men jag hade vägarna förbi och gick in och hon hade tid att hjälpa mig direkt. Riktigt bra bemötande och snabba svar på mailen! Som jag har fattat det så kan man inte lämna tillbaka skor som man har designat själv, vilket inte är så konstigt egentligen.

Om jag blir nöjd med skorna kommer jag beställa skor för andra ändamål också. Perfekt för mig som har svårt att hitta skor pga stora fötter. Och priserna är ju kanon!

• Dream Messiah

Okej, så det finns även en butik! Vad bra! Vad är det för adress? (hmm, tror inte jag hittade den uppgiften på hemsidan, men ska kolla igen...har kanske missat det)

• bruden i skogen

Jag beställde mina i januari och har fortfarande itne fått dem....

• ona

Matildas har väl skostopp? Tyckte det stod på hemsidan att hon intetar emot emot beställningar sedan 25/3 då fabriken har haft svårt att leverera skorna i tid. Det är ju tråkigt, men hittar man något som hon har som lagervara borde de ju finnas där att köpa hem direkt.

• Lilleke

Jag beställde ett par 0039 (mommorskängor) därifrån, men första gången var de för stora, fick byta men nu är de för små i foten men fortfarande för stora i skaftet. Dock var hon jag hade kontakt med trevlig, så jag vill inte klaga på servicen.
    Och jag orkar inte byta igen, börjar bli för tajt inpå.

• Moi mokulat

Jag har köpt par skor men ångrat mig. Vill inte beställa skor förens klänningen kommit. Hur lång lev tid är det och när skostoppet borta tro?

Svar på tråden Skor från Matildas fest?